Eate ora 5:00. M-am trezit drevreme. Am iesit afara cu Lei si cu catelusii mei sa luam aer curat. Sa vezi caii salbatici alergand in rasaritul soarelui este ceva splendit.
Eu una am dormit ca un inger aseara. Sincer nu am avut habar ce frumos este aici.
Pe la 8:00 m-au chemat la masa, Erica si Anastasia erau deja acolo. Am mancat cereale cu lapte si dupa paine cu gem si ceai. Am mancat multe.
Peste o ora doamna administrator al taberei a apus ca o sa mergem intr-o excursie calare. A m fost fericita! Dar insa Ericai ii era teama de cai. Am incurajat-o si am apus sa vina la hambar cu mine. Nu a vrut asa ca am luat-o ca mireasa si am dus-o acolo.Sincer nu e chiar asa de grea. Am ajuns acolo. I-am spus sa atinga unul. Cand la a atins a vazut ca nu a avut de ce sa se teame.
A venit si timpul sa plecam. Am incalecat si am plecat pe pasune. Am mers calare vreo ora. Am ajuns intrio pe pasune. La mine imi luasem rucxacul unde aveam o patura, 3 sticle de apa, 3 mere si 3 pere. Am vazut o intrare in padurice asa ca am incalecat si am mers pe carare. Cand am ajuns am gasit un faisor tare frumos. Am pus patura acolo si am lasat calul liber in padurice.Era frumos. Nu aveam cuvinte. Peste o ora am plecat la un izvor frumos cu clasa.
Ne - am intors in tabara. Era vreo 20:00 cand am ajuns. Eram destul de oboasita. Am plecat in camera alaturi de Erica si Anastasia. Mi-am facut un dus, iar apoi ne-am uitat la TV putin si dupa ne-am culcat. A fost o zi frumoasa.
CITEȘTI
Povestea mea
De TodoEste o poveste draguta despre o fata care a implinit 19 de ani si s-a mutat in New York.