Obudziłam się w swoim pok....
Stop gdzie ja jestem ? Przypomniałam se wszystko z wczorajszej nocy . J-ja zostałam porwana . Gdzie ja jestem ? Poco ktoś mnie porwał? Kto jest moim porywaczem ? Wiele pytań cisneło mi się na język nagle usłyszałam że ktoś przekręca zamek w drzwiach.-O widzie że już wstałaś w łazience masz ubrania umyj sie zrób to co dziewczyny robią codziennie i zejdź schodami na dół. Tylko nie próbuj uciekać bo i tak cię znajdziemy. - powiedział po czym wyszedł z pokoju . Ejjj czy tylko mi się zdaje czy on powiedział znajdzieMY cię . Zaczynam się bać nie to że wcześniej się nie bałam ale teraz boję się 2 razy bardziej.
Weszłam do łazienki która była w pokoju rozebrałam się i weszłam pod prysznic . Gdy już dokładnie umyłam głowę i swoje ciało wyszłam z pod prysznica i owinełam się puchowym ręcznikiem który leżał na szafce. Ubrałam się w ciuchy które były na szafce były to krótkie aż za krótkie spodenki i dotego zwykła bluzka zobaczyłam tam też majtki ale nigdzie nie mogłam znajść stanika . Rozglądnełam się dokładnie po pomieszczeniu poszukując stanika ale nigdzie go nie było . Spytam się tego chłopaka może poprostu zapomniał mi przynieść. Założyłam przygotowane ciuchy wzięłam kosmetyczkę która leżała na pralce zrobiłam se letki makijaż po czym wyszłam z pokoju. Szłam na dół według instrukcji chłopaka mam zejść schodami na dół potem skierowałam się za dźwiękiem jak sądzę do salonu gdzie zobaczyłam....
____________________________________
Ha już kolejny dział jak myślicie co zobaczyła?
Gwiazdki motywacji kolejny dział już gotowy....
CZYTASZ
❤Porwana Zakochana ❤BTS
Teen FictionJestem zwyczajną 17 letnią dziewczyną . Pewnego dnia zostaje porwana przez znany zespół BTS . Co się stanie z Weroniką ? CO od niej chcę BTS?? Zapraszam do czytania...