OTOSTOP HEYECANI (exo - oneshot)

6.4K 123 23
                                    

Oneshot

Otostop Heyecanı.

Sehun şehir dışında olan evine kafa dinlemek adına gitmek için hazırlandı. Çantasını son kez kontrol edip arabanın anahtarlarını alarak çıktı. Arabasının kapısını açıp çantasını diğer koltuğa koyarak bindi. Anahtarını takıp çalıştırdı.

Kris Seoul'den uzaklaşmak için şehir dışına sürdü. O kafasına göre takılan birisiydi, çılgındı belki ama o sadece içinden geleni yapıyordu. Ne kadar zengin olsada o paraları piçlik yapmak yerine kendini mutlu ederek harcıyordu. Tıpkı bir yat kiralayıp aylarca gezmek gibi. Sizce de çılgınca değil mi? ama o bunu seviyordu.

Sehun Seoul dışına çıkalı 30 dakika olmuştu. Gittiği yere çok kalmamıştı. Radyosundaki müziğe eşlik ederken birden arabanın stop etmesi ile şok oldu. Arabadan inip kaportayı açtı, ama lanet olsun ki, hiç bir şey anlamıyordu. Tekerleğe attığı tekme ile lanet okudu.

''Kahretsin neden bugün?'' Sehun ne yapacağını düşünürken aklına gelen fikirle arkasında ki ormana bakıp ürperdi. Yanındaki Jet gibi geçen araçlar çok korkutucuydu. Arabasına girip yan tarafta duran çantasını aldı. Yola yaklaşıp otostop çekmeye başladı, ama korkuyordu.. Sonuçta kim olduğunu bilmediği bir insanın arabasına binecekti.. Sapık? Psikopat? Sabıkalı? ---

Yanında duran gayet lüks bir arabayla kendine geldi. Camı açan sarışın çocuk sordu..

''Nereye?''

''Boseong.''

''Ne tesadüf.'' sarışın çocuk arabanın kilidini açtı. Sehun kendinden emin olmayarak arabaya binip kapıyı çekti. Sarışın kapıyı kitledi. Kilit sesiyle irkildi. Sehun hemen inmek istiyordu. Çocuğa dönüp inmek istediğini söyleyecekken, çocuğun ne kadar yakışıklı olduğunu fark etti. Ağzından istemsiz ''Adın?'' diye döküldü kelime. tam kendine lanet edecekken sarışın cevapladı. ''Kris. senin?''

''Sehun.''

Bir kaç dakika sessizlikten sonra araba birden durunca Sehun Krise döndü. ''Ne oldu Kris?''

''O-oh hiç birini aramalıyım.'' diyerek indi. Sehun o ayağa kalktığında gerçekten çok uzun olduğunu gördü, ve harika bir vücuda sahipti. Aklına gelen pis düşüncelerle kalkan penisini gizlemek için çantasıyla kapattı. Sehun gözlerini kapatıp, çiçekleri, böcekleri düşündü ama işe yaramıyordu.

''Uyuyor musun?''

''Lanet... Neden ses vererek gelmiyorsun Kris? Öldürmek mi istiyorsun?'' Sehun korktu.

''Özür dilerim korkutmak istemedim.'' diyerek direksiyona döndü. Sehun bacağındaki ıslaklıkla çantasını kaldırdı. ''Kahretsin. Kapıyı açar mısın?'' kris hemen kapıyı açtı. Sehun dışarı çıkıp çantasından dökülen suyu çırptı. Çantasından ağzı açılmış şişeyi çıkarıp attı. Kris arabadan çıkarak Sehun'un yanına geldi. ''İstersen kıyafet verebilirim Sehun. yedek var''Sehun gerek yok anlamında ellerini salladı. ''Bir an önce gidelim Kris.'' diyerek arabaya bindiler.

Kris onun kalkan penisini fark ettikçe kendine hakim olmaya çalışıyordu. Tekrar arabayı durdurdu. Sehun ona dönüp tam soru soracakken onun yüzünü yakalayıp kendine çekti. Onun soru sormasına fırsat vermeden öpmeye başladı.

~

Sehun içine giren penisle inledi. Tanrım.. O nasıl bu kadar harika bu işi yapabilirdi? İçine giren dolulukla Wufanın sırtını çizdi. Kris penisi saran delik çıldırmasına neden oluyordu. Hızı artarken öpmeye devam etti. Sehunun değdiği noktası tatlı noktasıydı, anladığında yalvarmasını sağlayacak yavaşlıkta tekrar vurdu noktaya.

''Hızlan..L-lütfen.'' yutkundu sehun. Kris onu yüz üstü çevirdi. Yüz arka cama bakarken sehun koltuktan destek alarak öne eğildi. Kris parmağını yalayıp penisinden önce deliğe soktu. Parmağını çıkartıp penisini okşayarak deliğe getirdi. Başını sokup hızla içine vurdu penisi. Kafasını geriye atarak inledi ikisi de. Sehun derin derin nefesler alırken dudağını ısırıp kendini çekmeye başladı. Krisin attığı tokatla delik penisi iyice sıktı.

''Sehun.'' diyerek hızlandı. Sehun sert vuruşlara ayak uydurarak kendini çekmeye devam etti.

''Kris~~ Immmgghh~~'' boşaldığında inledi sehun. Krisde duyduğu inlemenin yardımı ile Sehunun içinden çıkıp kalçasının üstüne boşaldı. Eğilip ilik boyunca meniyi ensesine kadar yaladı. Birbirlerine öpücük verdiler. Üstlerini giyinip ön koltukta yerlerini aldılar.

~

O günün üzerinden tam 1 ay geçmişti. Sehun sevgilisini aldatsa da, pişman değildi. Ve bugün sevgilisinin abisi yani geride kalan tek aile bireyiyle tanışacaklar ve evlilik tarihlerini belirleyeceklerdi. Sehun resmi bir şekilde giyinip, kafenin yolunu tuttu.

Uzun süren trafikten sonra arabadan inip üstünü düzeltti. Kafenin kapısını açıp girdiğinde Sevgilisinin abisi ile oturduğunu gördü. Sırtı dönüktü. Sehun masaya yaklaştı. Oturduğunda sevgilisi konuştuğu an zaman durdu.

''Hoşgeldin sevgilim, abim Kris.''

OTOSTOP HEYECANI (exo - oneshot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin