Üçüncü mektup

43 2 1
                                    

Evet arkadaşlar sizlere aşk anlaticam buseferde
Aşk nedir
Niye yaşarız
Aşk insanların tarihten günümüze çeşitli efsanelerle hikayelerle hatta ve hatta bilimsel makalelere bile konu olarak günümüze gelmiştir . aşk dediğimiz kavram insanların birbirine bağlanma olayıdır . ve çok nadir rastlanan karşılıklı bağlanma olaylari vardır . çünkü hiç bir karşılıklı sevgi aşk adını almamıştır her zaman ayriliklara zorluklara duygusal cokuslere aşk adını vermişlerdir .  Ben aşığım demeklede aşk oluşmaz . bir kişiyi su sebebten dolayı seviyorum diyemiyorsan o aşktır çünkü sebebi olmayan bir geminin limansiz yolcusu olacaksın . bu anneye duyulan bir aşk ta olabilir sevgiliye duyulan bir aşk ta olabilir . veya veya sonsuz rahmete sahip olan Allaha da olabilir . Allah bize bu sonsuz sevme kabiliyetini herhalde gitde yarattığım diğer kula harca diye vermemistir vermiştir vermesine ama ilk önce bu sevgimizi bizi hiç bir zaman bırakmayan Allaha adamaliyiz . daha sonra onun yarattığı kullari ise onun için sevmeliyiz . yoksa bize verilen sonsuz sevme kabiliyetini boşa harcamış oluruz . peki ya aşk bitince ne olur ?
Aşk bittiğinde genel olarak bir tiksinme bir uzaklaşma artık ihtiyacını gorememe ve artık içimizdeki o heyecanın kalmaması diyoruz . ama bu duygular tek taraflı bitince ooo o iş öyle kolay olmuyor. Belirli bir süre cekmelisin sonuçta sana verilen sonsuz sevme kabiliyetini bir nebzede fani olana harcamissin kolaymi olucak saniyosun. Işte arkadaş bence aşk dedigimiz şey aslinda bize verilen önemli duygunun boşa harcanması olarak görüyorum .sen sen ol asik olma ...

GÖKYÜZÜ MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin