E ora 4:40 si m-am trezit înaintea lui Selly asa ca ma duc sa il trezesc . Întru tiptil la el in camera sa il speri .
Eu: trezeste-teeee! !! Spun tipand. Selly: Unde are ?!?!spune panicat
Eu: nicăieri, e deja 4: 45
Selly: inca 5 minute .si se pune înapoi cu capul in perna
Eu: daca nu te scoli acum o sa ma ajut de apa sa te trezesti mai repede.
Selly: m-am trezit ! Spune sărind in sus.
Eu: sunt prima la baie!!!Spun fugind din cameră lui.
Selly: grrrr. ..Am ajuns la baie si mi-am facut eyelin , m-am spălat pe dinți, mi- am lăsat părul liber si am iesit din baie.
Selly: a dat domnu'.
Eu: am stat doar 10 min.
Selly: prea mult.
Eu: mai taci.M-am dus in camera mea sa imi pun câteva lucruri în rucsac . Mi-am pus costumul de pikachu pufos si călduros in caz ca mi se face frig , castile , bateria externă, elastice de par si mi-am luat chitara. Eram in bucătărie cu mama .
Eu: mama imi faci un cappucino?
Mama: sigur, ii fac si lui Andrei?
Eu: nu cred ca vrea.
Mama: bine.După ce mama a facut cappucino am inceput sa beau cat il asteptam pe Selly.După 5 minute vine si Selly.
Selly: hai sa mergem .
Eu: relaxeaza- te ,nu intarziem.
Selly: misca-te.
Eu: bine , bine.
Selly: in tren e cam răcoare.
Eu: sunt pregatita. Spun aratandu-i rucsacul.
Selly: bon, acum sa mergem.
Eu: ok.Mi-am luat geaca si am plecat. Când am ajuns , am cumparat biletele si am urcat in tren.Când ne-am asezat pe scaune Selly a inceput sa filmeze.
Selly : neața tuturor, suntem in tren cu o persoana specială. *întoarce camera spre mine*
Eu: heii lume.
Selly: ea e sora mea vitregă si e si mai mica decat mine cu un an.
Eu: si ce daca sunt mai mica cu un an?
Selly: nu ma bate , man.
Eu: fie.După 3 ore jumatate am ajuns la București. Am mers in locul unde se organiza meet - ul. La intrare Selly a vorbit cu cei de acolo si le-a spus ca eu sunt sora lui vitregă si după am primit si eu o chestie de pus la gât. Am mers in spate sa ne lăsăm lucrurile si eu cu Selly am mers la locurile noastre.
Eu am intrat unde m i-a arătat Selly si după el s-a dus la toaletă.
După a venit Gami la masa unde stăteam eu.Gami: ce e cu tine aici?
Eu: pai imi astept fratele .
Gami : nu prea cred , asa ca dispari.A venit Selly si s-a luat de Gami.
Selly: coae, asta e sor -mea.
Gami : a pai scuze atunci.
Selly: sa nu mai vorbesti asa cu ea.
Gami: ok , man.Si după asta Selly a vrut sa ma prezinte celor alți vloggeri.
Selly: lume , ea e sora mea vitregă Adina.
Toți : încântați.
Eu: si eu.
Max: pari drăguță.
Selly: chiar este , mai ales caracterul.
Max: arata bine sor-ta.ii spune la ureche lui Selly dar tot am auzit.
Selly: stai sa o cunosti . Spune sa nu aud (dar am auzit iar)
Magda: hai sa facem o poza de grup.Am facut o poza si după am mers la mesele noastre ,la masa cu noi stătea Max, Magda si Gami.
Max e destul de drăguț dar problema e ca ne cunoastem doar de 10 minute si nu cred ca ii sunt simpatică.Pov. Max
Adina este o fata drăguță dar abea ne-am cunoscut dar sper sa ne apropiem ca prieteni , poate o sa ma placa mai mult decat ca pe un amic.Pov. Selly
Se vede ca Max o cam place pe Ade , nu ma deranjează atata timp cat nu o raneşte.Max e un tip super de treabă si cred ca s-ar potrivi cu ea , si in plus nu e o diferenta mare de vârstă.Pov. Adina
E super la meet după o ora au venit si Muntenii si Selly a insistat sa ii cunosc si pe ei.Am mers la masa lor si Selly m-a prezentat celor doi.
Selly: băieți , ea e sora mea vitregă, nu -i simpatică?
Vlad: sa sti.
Cristi: cam da.
Eu: cati ani aveti?
Vlad : amândoi avem 14 ani.
Eu: la fel si eu.
Cristi : tare.
Vlad : poate o sa veniti prin Constanța la mare câteva zile .
Selly: am putea invita mai mulți vloggeri sa stea la un hotel si sa ne plimbam si sa ne distrăm .
Eu: asa ar fi mai distractiv.
Cristi : in pauza vorbim cu toți?
Selly: da, si stabilim atunci când si la ce hotel.După ce au facut poze si au dat semnături fanilor am dat si eu câteva semnături si am facut si câteva poze, se terminase prima tură, Apoi am mers in spate unde erau toți .Am stabilit ca peste o saptamana sa mergem la Constanța la un hotel si o sa vina Max , Gami, Magda, Anca, Regend mmm, Vasco, si alții.
După urmatoarele 2 true toți eram obosiți .Am plecat poti , unii cu trenul cum ar fi Max , Muntenii , eu , Selly si Regend.
Altii cu masinile.~in tren~
Toți am stat in același vagon.Si eu m-am cunoscut mai bine cu Regend , Max si Muntenii iar Selly si Vasco au mai filmat si au facut glume.Max: deci peste o saptamana mergem la mare?
Toți : da.
Max: super.Pe la ora 4:30 am ajuns in Craiova si am plecat acasa si când am ajuns eu m-am dus in camera mea si m-am tuflit in pat si am adormit fara sa ma mai schimb.
-----------------------------------------------------
Sper ca va placut , este al doilea capitol pe ziua de azi.
Va pup , byeeeee!
YOU ARE READING
Sora Unui Vlogger?
FanfictionAcesta este un F.F . Nimic din aceasta care nu este real,este doar ceva din imaginatia mea . P.S. Nu trebuie tratat ca atare. *cringe intenționat *