~ După 2 luni~
Au trecut 2 luni de când Georgiana a plecat .Acum ma simt ca atunci când eu si tata stăteam împreună si ne uităm in fiecare vineri seara la un film de acțiune dar parca lipseşte ceva...
------------------------------------------------------Astazi ma trezesc la ora 10:40 , merg la baie , fac un duş , imi fac eyelin (se citeşte ailain) , imi fac o coada de cal si merg in bucătărie.
Eu:neața, tată!
Tata:neața , scumpo!
Eu:vreau sa iti spun ceva important.
Tata:spune.
Eu: m-am gandit si ar fi mai bine pentru amândoi ca eu sa am o mama .
Tata:serios?
Eu:da, nu contează daca o sa aibă un fiu sau o fiica , eu vreau sa fi si tu fericit.
Tata: ma bucur sa aud asta.
Eu: apropo , tată ? Pot sa merg in parcul de distracții cu Maria si Alex(băiatul de care imi place)?
Tata:desigur .
Eu:multumesc , te iubesc.
Tata:si eu.Am urcat sus si am vorbit cu Maria sa vina in față blocului meu in 15 min. M-am îmbrăcat asa:
Si după m-am dus la bucătărie sa beau limonada. In 5 minute ajunge Maria in față blocului asa ca ma incalt cu conversele mele negre si cobor jos .
Maria: am ajuns la fix.
Eu:sa stii.
Maria :mergem?
Eu:da , dar Alex unde e ?
Maria :ne aşteaptă la intrare in parc.
Eu:ok.După 10 minute de mers am ajuns in față parcului .Alex se uita in stânga si in dreapta si nu ne vedea asa ca ne-am dus spre el.
Eu: salut .
Alex: greu mai veniți.
Maria :suntem fete e normal.
Alex :ba nu.
Eu:ba da.Am intrat in parcul de distracti iar prima oprire a fost la un stand unde trebuia sa loveste niște conserve cu niște bile .
Eu:Alex, arata-ne ce țintă buna ai.
Alex:bine.Alex a aruncat cu trei bile si a reușit sa darame toate conservele.A primit un ursulet de plus destul de maricel. Si pentru ca nu avea ce face cu el a decis sa il dea Mariei . Atunci m-am simtit cam prost pentru ca ea e cea mai buna prietena si el esti băiatul de care imi place. Am încercat sa trec peste .Am continuat sa ne plimbam pe acolo si Alex a vrut sa mergem cu trenuletul groazei .In trenulet erau 3 locuri Alex a intrat primul , apoi Maria m-a împins sa intru înaintea ei si apoi a intrat ea. Se vedea ca Alex era deranjat de faptul ca stau langa el .După 10 minute de teroare am iesit din trenuleț.Si când am coborât Alex a venit in fața mea.
Alex:Ade , nu te plac , imi pare rău esti o persoana super dar eu o plac pe Maria.
Eu: înțeleg.Apoi cu ochii in lacrimi am fugit in parcul de langa si m-am asezat langa un copac si am inceput sa plâng. După 5 minute in care m-am calmat o persoana a venit langa mine, era un băiat.
Băiatul:de ce plângi?
Eu:din cauza unui prieten , dar de ce vrei sa sti?
Baiatul:pentru ca nu îmi place sa vad o fata plângând.
Eu:aha...
Băiatul :eu sunt Andrei dar prietenii imi spun Selly, cred ca ma sti de pe youtube.
Eu: aa, da , eu sunt Adina dar prietenii imi spun Ade.
Selly: deci Ade, vrei sa ne plimbam si sa ne cunoştem?
Eu:da..
Selly:spune-mi câteva lucruri despre tine .
Eu:pai imi place sa desenez , sa cânt la chitară si vocal , imi place inghețata , clatitele si sa ma plimb.
Selly:ce drăguț.
Eu:spune si tu ceva despre tine.
Selly:pai imi place sa fac vlog , sa ies cu prietenii si sa mănânc înghețată.
Eu:mhm.
Selly :hai sa mâncăm înghețată.
Eu: bine..
Selly: te simti mai bine?
Eu:putin..
Selly: spune-mi ce te apasă.
Eu:cel mai tare ma apasă faptul ca nu am o mama .
Selly:stiu cum e .
Eu:nici tu nu ai mama?
Selly:de fapt nu am tată.După o ora in care ne-am plimbat si am vorbit am facut schimb de numere de telefon , si apoi a trebuit sa plec acasa pentru ca eram putin obosită .
Eu: Selly ,eu cred ca o sa plec pentru ca sunt obosită
Selly:ok , mai vorbim
Eu:pa
Selly:pa.Am plecat acasa si ma gândeam " oare cum ar fi daca tatăl meu si mama lui ar fi împreună?"
Sincer mi-ar plăcea sa imi fie frate.Am ajuns acasa si tata vorbea la telefon.Eu:buna tata.
Tata: buna scumpo, am o veste.
Eu:ce?
Tata :in seara asta avem o invitată specială.
Eu: pe cine?
Tata:o colega vine împreună cu fiul ei sa luam cina împreună .
Eu:ce drăguț.
Tata:daca totul merge bine poate ținem legatura.
Eu: adică e posibil sa am o mamă si un frate?
Tata: da.
Eu:yeeey
Tata:acum du-te aranjazate , o sa vina peste o oră.
Eu:bine .Am mers in camera mea si m-am pus pe desenat pentru ca ma plictiseam. După 30 de minute de plictiseala am decis sa il ajut pe tata sa pregătească masa .După ce am pregătit masa am decis sa ma îmbrac cu o rochiță lejeră .
După ce m-am îmbrăcat am stat si am butonat telefonul .
*Ding Dong *
Tata:răspunde tu scumpo.
Eu:imediat.Când am deschis uşa am rămas uimită eram Selly cu o femeie care presupun ca era mama lui.
Eu:intrați.
Selly:ce coincidență.
Eu:stiu.
Tata:buna Ana , buna Andrei.
Eu:buna seara doamna Ana .
Ana:te rog spune-mi doar Ana.
Eu:bine.
Tata: Ade el este Andrei fiul Anei.
Eu:ne cunoastem.
Tata: minunat.Tata si Ana au rămas in bucătărie iar Eu si Selly am mers la mine in camera .
Selly:ce camera faină ai.
Eu:mersi.După am inceput sa râdem si sa facem glume .
Selly: Ade?
Eu:da?
Selly: sti ca noi s-ar putea sa fim frați .
Eu:stiu si nu m-ar deranja.
Selly:nici pe mine.Am mai ras ce am mai ras si dupa am fost chemați la masă.
Selly si mama lui au mai stat putin si apoi au plecat si ei.------------------------------------------------------
Hey. Nu stiu cat de strălucit a fost capitolul dar sper ca va placut. O sa incerc sa postez des pentru ca am multe idei pentru cartea asta din cauza faptului ca ma bântuia de mult gândul sa fac un F. F., dar nu stiam ce Vlogger sa aleg. Dar in fine .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sora Unui Vlogger?
FanficAcesta este un F.F . Nimic din aceasta care nu este real,este doar ceva din imaginatia mea . P.S. Nu trebuie tratat ca atare. *cringe intenționat *