GOODBYE BTS
(Ep 3)
Keesokkan harinya , mereka dikejutkan dengan berita buruk .Mereka sendiri tidak menduga perkara ini boleh berlaku.Rapmon ; Wehh bangun cepat . Hyuk pdnim telefon suruh pergi pejabat tuh .
Jhope ; Asal kau yg kejutkan kami ? Mana Jin hyung ?
Rapmon ; Ni lah aku nk cakap nih . Si Jin ni pun satu hal , pagi nih juga dia nk menghilangkan diri .
Jungkook ; so tkde makanan lah pagi ni ? Huwaaaa kookie lapar
Tae ; Apa yg sedang berlaku ni ? Tae kat mana ni ? Korang ni siapa ? *BLUR*
Jimin ; *Ketuk kepala Tae guna bantal* Kau tak pyh nak buat blur pagi buta ni .
Rapmon ; Dah pergi mandi cepat .kang tak pasal - pasal runtuh juga bangunan bighit tu disebabkan Hyuk Pdnim mengamuk .Setelah bersiap - siap , mereka pun bertolak ke Bighit Entertainment tanpa Jin . Apabila mereka sampai , mereka terus ke bilik Hyuk pdnim .
Rapmon ; Annyeonghaseyo pdnim .kenapa hyung telefon kita org tadi ?
Hyuk pdnim ; Mana Jin ?
Jimin ; Kami pun tk thu . Kami dah cuba hubungi dia tapi dia tk jawab langsung .
Hyuk pdnim ; Nah *bagi sampul surat*
Jungkook ; Apa ni hyung ?
Hyuk pdnim ; Surat ni ada atas meja saya masa saya datang pagi tadi . Surat ni dari Jin , dia minta untuk keluar dari Bts .
Bts ; APA ??!! JIN HYUNG ??!!
Hyuk pdnim ; Walaupun apa pun terjadi , korang kena teruskan konsert korang kat China nanti.Pasal Jin , saya akan keluarkan statement nanti .
Bts ; Baiklah pdnimSemua ahli Bts keluar dari bilik hyuk pdnim lalu ke bilik latihan.
Jungkook ; Kenapa Jin hyung buat kita macam nih ? Kita ada buat salah ke ?
Tae ; Aku pun tk thu nk kata apa lagi
Suga ; Aku dh lama perasan Jin hyung berubah sejak dia balik dari tandas hari tu .
Jungkook ; Kenapa kau tk cakap kat kita org ?
Suga ; Aku ingat dia sakit and dia tak nak kita risau .
Rapmon ; Dah jgn gaduh mungkin mmg ini keputusan Jin hyung .mungkin juga dia ada masalah yg kita tak tahu .apa pun kita kena teruskan jadual kita .~TO BE CONTINUE~
YOU ARE READING
Goodbye Bts || Kim Seok-jin
Short StoryJin ; Semoga berjaya tanpa aku , aku tetap sokong korang walau bagaimanapun ! goodbye BTS ! (Jin pov) Aku harap mereka berjaya tanpa aku dan ramai fans , aku ? Aku mana ada fans yang ada pun haters , semua orang benci aku ") (End pov) Nak tahu apa...