Goodbye Bts Part 2

1.1K 122 4
                                    

GOODBYE BTS

(Ep 2)
Malam itu semua ahli Bts sedang menonton drama bersama - sama .Drama itu mengisahkan namjachingu yg pergi meninggalkan yeojachingu nya setelah hubungan mereka tidak direstui oleh ibu bapa yeoja itu . Jin berasa yg namja dia seperti dirinya dan ibu bapa yeoja itu ialah army yg tidak menyukainya .Selepas habis drama tersebut mereka pun berbual - bual .

Jin ; Andaikan lah kalau suatu hari nanti , seorang dari ahli kita pergi demi kebaikan kumpulan ni .apa perasaan korang ?
Rapmon ; Kenapa hyung tanya soalan macam tu ?
Jimin ; Entah lah . Asal serius sangat ni .
Jin ; Takde lah hyung tanya jer .jawab jer lah .
Tae ; Kalau seorang ahli tiada mesti tk lengkap kumpulan ni .
Jungkook ; Betul tu .Sebab tuh lah kita kena sentiasa bersama dan tiada istilah berpisah .
Jin ; Kalau lah hyung dh takde nanti , korang kena buat yg terbaik tau .
Suga ; Apa hyung merepek nih .
Jin ; tkde lah .ehh jom lah masuk tidur dah lewat nih .

Semua ahli Bts masuk ke bilik masing - masing .Hanya Jin jer yang masih terjaga . Jin meneliti setiap inci rumah mereka itu dan melihat album yg mengandungi gmbar dari mereka debut sampai sekarang. Jin menangis seorang diri tanpa menyedari sepasang mata sedang memerhatikan nya .

( Suga POV )
Kenapa dengan jin hyung sebenarnya .Pelik lah .
( End POV )

~TO BE CONTINUE~

Goodbye Bts || Kim Seok-jinWhere stories live. Discover now