Prológus

116 9 4
                                    

 Hali!!!! Sziasztok Ildyke vagyok 16 éves. A szüleim elváltak, és én nem tudtam választani közülük, így nem is tettem. A nagyszüleim, akiket gyerekkorom óta nem láttam, Amerikában élnek, így én is odaköltöztem. Mézszőke hajam és tengerkék szemeim vannak, amiket apukámtól örököltem. Van egy legjobb barátnőm, akivel gyerekkorom óta ismerjük egymást. De volt egy kis bökkenő a kapcsolatunkban. Elcsábította Gyurikát, aki a volt pasim. Igen, jól olvastátok, volt.

 Új hely, új én, új esélyek.

 Éppen a repülőtérről tartok a házam felé, amit a szüleim vettek nekem Santa Monicaban. Egyedül élek ott, mert olyan jó iskolába jártam, ahol megtanulhattam anyanyelvi szinten angolul, németül, olaszul és franciául. Annyira egyedül érzem magam, hogy az már szinte fáj. Éget belülről, szétmarja a lelkem. Senkit sem ismerek itt.

Már egy hete itt vagyok és van ez a szomszéd srác. Aki rám se néz. Nagyon titokzatos, senki sem tud róla semmit. Olyan magas, hogy mellette New Yorkban érzem magamat. Csak hogy értsétek, a Szabadság-szoborra gondoltam. A haja túrnivaló és aranybarna. Legszívesebben befonogatnám apró, pici tincsenként.

 Legszívesebben befonogatnám apró, pici tincsenként

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mogyoróbarna szemei kifürkészhetetlenek.
Tegnap meglestem, amikor zuhanyzott, és olyan teste van, hogy gofrit lehet rajta sütni.

 Eldöntöttem, hogy meg fogom szerezni magamnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Eldöntöttem, hogy meg fogom szerezni magamnak.

 Már egy hónapja itt lakok, és biztos vagyok benne, hogy nem szeret. Jujjci! Valaki bedobta téglával az ablakom! Ez meleg helyzet volt!  Félve kitekintek a szilánkok között, és meglátom álmaim férfiját. Érzem, hogy ő az igazi! Értetlenül ráemelem tekintetem, mire szívdöglesztő mosolyt villant. Kezében újabb követ tartva, amivel fel akarta volna kelteni a figyelmem, ha esetleg az előzőre nem reagáltam volna. Tekintetünk egymásba akad, mire megszólal a csengő. Hátrapillantok, és mire visszanéznék a fiúra, már senki sem áll ott. Összetörik a szívem. A pulzusom olyan magas, mintha lefutottam volna a maratont. Kétszer. Most jut eszembe: csengettek. Leszaladok az emeletről és kitárom az ajtót. A rendőrbácsik állnak előttem.

-Jó napot! -mondom megilletődve.

-Heló! Huba O'Brient keressük. Itt lakik? -kérdezik ijesztő komolysággal szemükben.

-Ööö....sajnálom, de nem segíthetek - ezzel bevágom az ajtót.

Sziasztok Masnitésztácskáink! Reméljük, tetszett ez a rövid bevezető, igyekszünk titeket meglepni egyre izgibb részekkel😉😉😏 Nagyon megköszönnénk, ha jeleznétek valahogyan véleményeteket, akár egy csillagozással, esetleg egy kommenttel😊😊
Aufiderzénnnn

FarfalleWhere stories live. Discover now