A falnak lök. Nem állok neki ellen, de ha tudnék sem akarnék.
Kezeit egyre szorosabban fonja derekam köré. Ujjaimat összekulcsolom nyaka mögött, majd hajába túrok, ami selymes és puha, mint a frissensült gofri tésztája. Teljesen elkap a hév. A vágy, hogy testét érinthessem, egyre nő bennem. Nem bírom tovább, apró kezeim szürke pólója alá csúsznak. Semmi sem érdekel már, csak hogy érinthessem. De ekkor megszakítja csókunkat.
Fejét elhúzza tőlem, majd bűnbánóan néz rám gyönyörű szemeivel.
- Sajnálom, de nem akarom elsietni.
- Semmi gond, jobb ez így - hazudok műmosollyal az arcomon.
Ismét rám villant egy féloldalas mosolyt, majd ujjait az enyémekre kulcsolja, és elindulunk hazafelé.
- Mesélj valamit magadról! - fordul felém - Tulajdonképpen nem is ismerlek. Csak annyit tudok rólad, hogy elbűvölő vagy - bókol.
- Majd szépen lassan megismerjük egymást. Persze, csak ha te is akarod - teszem hozzá sejtelmesen.
A házam előtt megállva felé fordulok.
- Nem is volt olyan unalmas ez a nap - mondom mosolyogva.
- Velem nem is lehet unatkozni - kacsint rám.
Lágy puszit nyom homlokomra, megölel, majd otthona felé veszi az irányt.
Megbabonázva lépek be a házba, majd beborulok az ágyamba. Elöntik a gondolatok fejemet. Nem tudom, mire vélni ezt a napot. Végül is nem is ismerem őt.
Csöngettek. Megint. Csendesen lopózok az ajtóhoz. Lábujjhegyre állok, és kilesek a kukucskálón. Egy lány áll a verandán. Érdeklődve fordítom el a kulcsot a zárban, majd kitárom az ajtót.
- Hallo! Ich bin Heike.
- Szia! Miben segíthetek? (Még szerencse, hogy tanultam németet.)
- Ich hozni egy kis sütemény - mosolygott bájosan - und jönni köszönteni.
- Jajj, ez nagyon aranyos tőled, de te ugye nem sztriptízelsz?
- Warum csinálnám? - nézett rám.
- Hát itt nem az a szokás? - húztam fel a szemöldököm.
- Ich jönni aus Deutschland, ich bin új. Ich habe keine tudás.
- Kérsz egy teát? - invitáltam be.
- Ja, genau - indult befelé.
Úgy tűnik, könnyen megy az ismerkedés.
YOU ARE READING
Farfalle
RomanceÚj hely, új én, új esélyek. Egy tökéletes pasi és a múlt kísértése...