Part 11

387 23 2
                                    

ГТДж

Музиката в клуба беше углушителна, не знам как в коридора пред входа беше толкова тихо. Трябва наистина да имат добра изолация! След като хостесата ни настани направо избутах приятелката на Викс, за да мога да седна до нея. Тя естествено не забеляза, беше заета с телефона си. Сервитьорката най-после се появи и взе поръчките ни, като Викс и Шантал си поръчаха големи маргарити, а аз и Крис бутилка Джак.

-Е Викс с какво се занимаваш?-попитах я, но веднага осъзнах грешката си. Бях я нарекъл Викс!

- КАКВО?-опита да надвика музиката тя. Тайно благодарих на всички ангели, че не беше чула фала ми.

-Попитах с какво се занимаваш?-повторих точно когато дойде сервитьотката, която носеше голяма табла.

-Има ли значение?-и ми намигна.Тя да не би да флиртува с мен!?!

Изпи маргаритата си на екс и напправи физиономия, но след секунда си поръча втора.

ГТВ

Усещах главата си леко замаяна последния път, когато реших да се напия беше, като разбрах, че са ме приели в колежа. Сервитьорката донесе втората ми маргарита. Посегнах към чашата, когато усетих погледа на г-н Важна Клечка върху себе си.

-Надявам се да носиш на алкохол, в противен случай мисля, че ще трябва да те влача до хотелската ти стая.- каза подигравателно.

-Не се притвснявай мамо ще се оправя...-намигнах му.

-Да не би туко що да ме нарече "мамо"?- попита той с вирната вежда.-Имам нужда да си възвърна мъжественоста, която срина.

Той стана и протегна ръката си към мен.

- Един танц?-погледна ме с онзи секси поглед, от който ми идва да му разкъсам ризата още тук на масата пред всички!

Тогава ми светна! Защо да издирвам момче из дискотеката, когато тук пред мен имах едно, което буквално ми се предлагаше на поднос!?!Пък и едва ли щях да го видя повече след тази нощ.
Усмихнах се и изпих маргаритата до дъно.

-Затова сме дошли!-казах и го издърпах към дансинга.

Главата ми се замая още повече след като обърнах втората чаша. Джъстин сложи ръцете си ниско на кръста ми, а аз кръстосах мойте на връта му. Имаше нещо толкова еротично в погледа му, а устните сякаш те приканваха да разбиеш свойте в тях.

The MessageWhere stories live. Discover now