Idag e det 25 februari och för att detta kap heter shit e att jag har kommit på en sak som jag vill ta upp. Iaf ljust nu har jag märkt att jag glömde göra massor kap så jag tänkte göra ett längre idag. Iaf som ni kanske vet har jag på alla kap 100 ord kanske bara något kap som e typ 88 ord. Aja så du kör vi igång med det vi brukar göra. Som alla vet nu för jag pratar så mycket om det att splatoon 2 kommer ut i sommar. Jag tänker inte vänta mer! Det är så jobbigt att vänta. Men som min mamma brukar säga om man väntar på något roligt väntar man aldrig för lenge. Asså håller inte med och det mamma brukar säga. Vill bara ha splatoon 2 nu! Så fusk med dom som spelar splatoon. iaf ljust nu kan jag inte skriva mer men aja. förlåt för jag inte tar någon bild i dag heller. iaf hoppas ni får spela 3 mars med nintendo switch. Ja som ni vet e det 3 dagar till mars och 6 dagar till 3 mars grymt❤️ iaf jag e som en sköldpadda nu känns som om tiden går så långsamt men det gör den inte Altid. Om man har roligt med kompisar kan det vips ha gått 5 timmar. Ibland tänker jag på vad man kan göra alla dagar? Det är en stor fråga för mig men kanske inte för er. Iaf ljust för 1 timme och 12 minuter kom jag på att man kunde sova igenom typ 3 timmar av dagen. Asså om man fick bestämma vad man drömde skulle jag drömt om splatoon massor. Jag vet inte vad man ska tänka på så mycket men det enda jag tänker på e splatoon :D.
En av dom gubbar jag älskar. Hehe den e ju sjukt snygg och e ju gul på bilden 😏. Iaf ni kanske också gillar den. Aja ni längtar nog lika mycket som jag gör för att Nintendo switch ska komma ut. Som min mamma brukar säga om man väntar på något bra väntar man aldrig för länge. Haha tycker hon har fel men man väntar ju på något bra då det får väll funka.
Haha en av mina favorit vapen på splatoon. You are a squid you are a kid!! Så gött att skriva lite på wattpad igen. Men iaf min kusin har splatoon så jag kommer typ få spela det 10 mars :D sjuk roligt :D. Iaf tittade på safari oxh hittade denna Goa bild.
jag har inte sätt den förut och den var så fin. Den var grön så den blev snyggt grönt och jag fastnade vid den direkt. Jag vet inte hur man kan göra en sådär fin grön men älskar den bara❤️. Det kändes som om den var där på safari för jag skulle spara bilden. Det var som om bilden ville att jag skulle hitta den. Den e bara så vacker och därför så tänkte jag att jag tittade mer på splatoon bilder. Gissa vad jag såg då? En super fin bild den var så vacker så jag tänkte måste spara annars kommer jag ångra mig. Här är den.
Den var så fin❤️ älskade hur personen målade den och då märkte jag att det var originalet fast det var målat istället för animerat. Iaf jag visste inte vad jag skulle säga då men jag bara spara bild så får jag den till användning och det blev till användning nu. Iaf här var ett kap det e nästan som 6 kap för det e 600 ord i denna del. Aja tänkte skriva lite mer imorgon om jag inte glömmer av mig eller orkar inte. Iaf ses säkert någon gång. Kommentera bara delen och på minn mig så minns jag nog ;). Aja ses kanske senare och kom ihåg tänk inte på splatoon massor för då mår du dåligt till slut. Iaf lycka till med att köpa splatoon oxh Nintendo switch vi kanske träffas 😊. Aja ses någon gång :D. Hehe såg nu att det var 677 ord så jag tänkte att varför inte göra till 800 ord så det blir som 8 kap. Iaf vi ses någon gång hejdå :). Wow 702 ord oj nu 706 ord oj håller på massor hehe. Ses och ha det gött försök inte tänka på splatoon för mycket det kan till slut bli tråkigt eller så känns det som om det e 1 år kvar. Iaf ses och ha det gött hejdå :D :D.
YOU ARE READING
Nintendo switch
МистикаDenna bok kanske gör så det går snabbare till Nintendo switch kommer ut. Som ni kanske vet kommer det ut 3 mars iaf jag ska på demon i Kungsbacka 4 eller 5 februari