**POZN. AUTORKY – DONCASTER SE ČTE „DONČESTR", KDYBY NÁHODOU NĚKDO NEVĚDĚL:) JEZDÍM TAM KAŽDÉ LÉTO ZA BRATREM, TAKŽE VÁM DONCASTER BUDU I MÍRNĚ POPISOVAT V DALŠÍCH ČÁSTECH :)
Část bude krátká**Celou dobu jsem myslel na Harryho.
Jak asi vypadá? Je hezký? Je mužný? Co asi teď v baru dělá?To bych se nedozvěděl, ani kdybych chtěl.
Je ode mě přibližně 300 mil daleko a nestará se o nějakého pubertálního kluka, který je až moc naivní a myslí si, že se někomu líbí.On si sám v klidu popíjí jeho oblíbený drink, balí nějakou holku nebo kluka a užívá si.
A já?
Já ležím v posteli, v teplém overalu s tygřím potiskem, koukám do stropu a mačkám k sobě pana Williamse, bez kterého nedám v noci ani ránu.
Proč jsem na Harryho byl odpoledne tak hnusný? Nesmím si vybíjet špatnou náladu na ostatních.
Mohl jsem usínat s dobrou náladou a ne být rozladěný a jít spát kolem jedné ráno.Ale ne, Louis musí být kretén.
//HARRY//
V baru jsem furt kontroloval mobil, jestli Louis konečně napíše. A já se nechci vnucovat.
Jsem přece Harry Styles, nejúspěšnější podnikatel snad celé Anglie, proč bych se měl vnucovat?To ostatní se mají vnucovat mě.
Mají mi padnout ke kolenům a prosit. A Louis si může jen kleknout a....Protože on je na svůj věk kurva sexy. Nejradši bych si ho hned našel, unesl a dělal si s ním, co chci.
Plácal bych ho hned po jeho dokonalém zadku, jako první bych zasunul do jeho úzké dírky, poté bych mu vyšukal a vybílil pusu a tahal ho za ty jeho, určitě jemné, kaštanové vlásky zatím, co bych do něj tvrdě přirážel. Oh bože, já bych si ho vzal, že by nemohl sedět ještě týden.
Při těchto myšlenkách mi mírně stoupl, tak jsem si ho jen přes kalhoty pohladil, mobil si konečně zastrčil do kapsy od džínové bundy a dál se věnoval pití. Teď by mi Louis mohl pořádně pomoct, ale on musí být 300 mil daleko.
Jediné, co vím je, že Doncaster se nachází přibližne 300 mil od Londýna. Ale poté vůbec nevím jakým směrem jet, kde se Doncaster vůbec nachází a jak bych tam v případě únosu Louise našel.
Je to dost na hovno.
ČTEŠ
EVERY BREATH YOU TAKE - I'll be watching you /l.s/
FanfictionMaličký mladík s oceánově modrýma očkama se jednoho dne přihlásí na nepříliš známou aplikaci, která slouží podobně jako WhatsApp, Kik apod. Co se stane, když tam potká mladého,egoistického a zámožného podnikatele, který je znám i svým výborným pos...