Vin mai aproape de noi...
M:Salut!
V:Serus!
G:Hei!Eu sunt Giorgi!(spune întinzându-mi mâna pentru a face cunoştință)
A:Andreea.Încântată!
G:La fel şi eu!
V:Ce ziceți..mergem să ne plimbăm şi noi un pic şi după mergem să luăm nişte țigări?
M:Hmm..sună bine.
V:No hai să mere!
Mergem la un ABC să cumpărăm un pachet de țigări.Băieții intră înăuntru iar eu rămân cu Giorgi afară.Începem să povestim..să ne cunoaştem mai bine.Nu am avut prea mult timp să povestim deoarece băieții s-au mişcat repede.
V: Haideți să mergem.
Ne luăm şi ne ducem toți patru într-un parc..cel mai mare din oraş.Acolo eu mă pun pe bancă şi Giorgi lângă mine.Băieții îşi aprind câte-o țigară şi încep să povestească între ei aşa că ne-am pus şi noi pe povestit.Mai stăm puțin cât să-şi termine băieții țigările şi mergem la o plimbare.
Ne plimbăm noi cât ne plimbăm şi începem să ne plictisim..eu cu ea am mers în fața băieților şi am început să ne facem planuri să facem ceva mai distractiv.După câteva minute mi-a venit mie o idee.
A: Auzi..cum ar fii dacă ne-am lua la fugă..te-ar ține?
G:Ăămm..nu ştiu ce să zic..
A: Hai tu că o să fie fain..plus că putem vedea cât țin la noi.Dacă vin după noi înseamnă chiar ne iubesc..dacă nu asta e!
G: Bine..hai.
A: La 3. 1... 2.... 3.... şi! FUGI!
Ne-am luat amândouă la fugă prin oraş ca să nu ne prindă...Pentru noi era ca un joc însă....
CITEȘTI
A&G
Документальная прозаO întâmplare care duce la o poveste minunată şi crează nişte amintiri superbe!