Reguli esentiale.

425 53 23
                                    

Tot ce ai citit in ghidurile de dresaj a cainilor sunt minciuni.Insa nu si in acest ghid minunat care te va indrepta spre calea cea buna si corecta si blah blah blah.Esentialul l-ati inteles,nu?

Probabil toata lumea stie cat de adorabili sunt cainii. Dar, asta e o doar o masca.Adevarul este ca aceste fiinte sunt niste killeri profesionali.

Poate nu v-ati dat seama inca, dar oare de unde apare o minge in mijlocul camerei tale? Iar ,tu noaptea din neatentie calci pe ea si bam ai cazut jos si te-ai ales cu o vanataie care arata groaznic.Lume,buna asta se numeste complot.Exact,complot.

COMPLÓT, comploturi, s. n. Înțelegere secretă a câtorva persoane ( sau a câtorva câini) care uneltesc o acțiune împotriva unei persoane, a unui stat etc.

Niste reguli esentiale de aparare sunt :

1. Inchide usa de la camera cand te duci la culcare,doar nu vrei sa fii violat prin somn de Max,Rex sau Dex.

2. Canta cat mai oribil in prezenta killer-ului sub acoperire.Talentul tau asurzitor il va alunga pe o perioada de langa tine.

3. Nu latra.Altfel, inamicul va veni sa cerceteze.Astfel crescand sansele unui nou atac cu saliva.

4.Imbraca-te ca Slender Man , iar intrusul ori va latra si te va cerceta ori se va ascunde.

5. Ascunde-te in dulap.Simplu si efectiv.

Regulile de mai sus au fost testate si nu lucreaza mai mereu,dar trebuie sa scriu si eu ceva pe aici.

*Capitolul 2 va fi postat in curand.

Cum să aflii dacă câinele tău vrea să te omoare?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum