Intrebari si raspunsuri:
I: Cum il cheama pe cainele tau? *daca ai.
R: Am 3. Ash, Zoe si Cat.
I: Care este cel mai groaznic lucru pe care i l-ai face unui caine?
R: Sa il arunc de la etaj si apoi l-as pune in dulap.
I:Ai caini? Cati?
Da,3.
I:De ce "cum sa aflii daca cainele tau vrea sa te omoare" si nu "cum sa aflii daca pisicile vor sa-ti scoata ochii" sau " cum sa aflii daca prietena ta vrea sa te castreze" ?
R: Probabil pentru ca aceste fiinte pe nume cainii vor sa ne omoare.Am o experienta bogata cu ei.Dar,pot face si o carte despre pisici si castrare daca insisti.
I:Ce intelegi tu prin "foarte seriosa" ?
R: Pentru mine a fi o persoana serioasa inseamna sa dansezi Rumba.Glumeam sau poate nu. Eu nu pot fi serios.Eu si cuvantul serios nu putem fi prieteni.
I: Cainele ti-a spus de Watt?
R: Nu, mi-a spus papagalul fratelui vecinei verisoarei fratelui surorii fratelui fratelui verisorului vecinei bunicii fratelui verisoarei mamei fratelui verisoarei buncii mamei mele
.
I:Un caine si un pisoi pot intretine
relatii sexuale?
R: Sigur.Pot intretine si legaturi de Nutella.
I:Exista riscuri de a te indragosti de cainele tau care vrea sa te omoare?
R: Te poti indragosti.Si aceasta dragoste te va orbi.Si vei ajunge boom boom in mormant.
I:Cainii inebunesc de mici sau se prostesc pe parcurs?
R: Pe parcurs.
I: Ce nu crezi ca ti-ar spune cainele tau?
R: Ca nu mai avem Nutella.
I:Crezi că animalele vor conduce lumea în viitor?
R: Sigur,duh!? Adica,c'mon unele animale sunt mai destepte decat oamenii.
I:Cat face unu plus unu?
R: 1+1=11
I:Mey,mie frica.Voi muri?
R: Mey, inchide-te in dulap.
I: Cainii o pot imita pe Miley Cyrus?
R : Daca fratele meu poate( el e om-animal) atunci da.
I:Cati caini ai/ai avut?
R: Am avut 4,iar acum am 3.
I:Ce rasa sunt cainii tai sau este cainele tau?
R: Ash- Cavalier King Charles Spaniel
Zoe- Labrador
Cat- Shih Tzu
I:Cainii te pot gasi in dulap?
R: Nu, ei nu au aflat inca de existenta lui si nici de a Narniei.
I:Cum putem afla daca cainele nostru interactioneaza cu o pisica?
R: Cumpara-ti un Cadillac si vei afla.
I:Pisicile sunt periculoase?
R: Da.Asta e intrebare retorica,nu? Nu? Bine.
I:Cainele meu latra cand il vede pe Harry Potter,e gay?
R: Poate cainele tau e un trimis de la Hogwarts.
I:Pot cainii sa conduca un Ferrari?
R: Te pot conduce si pe tine.Deci,da.
I:(intrebare-complemento-propozitie?)E dragut ce vrei sa faci, dar cam ce varsta are cainele tau? De cand ai inceput sa il studiezi ,si de cand iti dai seama ce vrea sa faca printr-un anumit gest?
I: Mersi,meriti macaroane.Ash are 3 ani,Zoe-5 ani si Cat- 1 an.Insa protagonistul e Ash.
De cand l-am luat am inceput sa il studiez.Sunt rau.Nu ii spuneti mamei.Nu imi va da suc de mere si eu vleau suc de mere.
Pai, despre asta voi scrie cel mai probabil in urmatoarele capitole,dar shh.
I: Javra mea e cam proasta.Ce pot sa fac?
R: Eu sunt expert aici,deci iti propun sa il lovesti cu capul de perete.Poate va merge.Daca nu te sfatuiesc sa te duci in padure si sa te asezi pe iarba si sa speri ca va fi destept.
*refresh,not replay.
**sper sa va placa lawl.
CITEȘTI
Cum să aflii dacă câinele tău vrea să te omoare?
AcakIn ultimul timp cainele tau se comporta suspicios si nu stii de ce? In aceast ghid ai raspunsul.Te vom ajuta sa ii descoperi adevarata personalitate a cainelui tau. -bazat pe fapte foarte reale-