İlk olarak belirtmek isterim ki arkadaşlar hepiniz birer yazarsınız eleştirilere açık olmalısınız. Burada beğendiğim yazarları , eksiklerini kitabını okuduğum yazarları artı eksiklerini , olumlu ve olumsuz bir çok yazardan ve eserinden bahsedeceğim. Yapacağım eleştirilere sert tepkiler verecek olanlar olabilir yazdığım kitaplarım var fakat ben kitap sayfalarında görmek istiyorum yazılarımı onun hayalini kuruyorum buraya yazmak istediğim birkaç projem var şimdilik belli değil ortamı ölçüyorum bu yüzden şimdilik kitaplardaki eksileri ve artıları yazarların tarzlarını yazmaya çalışacağım. Bu sanal ortamda cidden müthiş kurgulama yeteneğine sahip yazarlar var cidden tarz olanlar ve geleceğin yazarları diyebileceğim türden, bazıları da var ki Amerikan filmi çok izlemiş olduğunu hayalle gerçeği birbine karıştırdığını bangır bangır bağırıyor bize. Arkadaşlar fantastik eser yazıyorsak eğer istediğimiz kuralları koyarız ama eğer inandırı olsun insanlarda çağrışım yapsın diyorsak mitolojiyi iyi bilmemiz gerek ya da sağlam bir kurguya sahip olup akıcılığı özgünlüğü yakalamamız gerek. Fakat wattpad de gördüğüm kitapların çoğunda aynı kurgu aynı acelecilik aynı hata… nedir bu hata peki çok basit arkadaşlar amerikada yaşamıyoruz çok uç kesimlerde olmadıkça öyle 15-16-17 yaşındaki deyim yerindeyse ergen kesim pek rahat olmuyor. Anne babalar öyle normal tepki vermiyor yani ama burdaki çoğu kitabın kurgusu aynı zengin ailelerin çocukları Amerika’dan ehliyet almış oluyorlar anne babaları umursamıyor pek yada umursasa bile normal karşılıyor ayrıca çok hızlı yaşıyorlar her şeyi ve kötü çocuk oluyor kıza ihtiyacı oluyor derbeder oluyor ve bam mutlu oluyorlar iyi aile babası oluyorlar tüm iyilik onlarda toplanıyor… en az on kitabın kurgusu aynı bu akımı başlatanı tebrik ediyorum gerçekten. Yeni bir kitabı kütüphaneye ekliyorum açıklamayı okumuyorum çünkü bazen açıklamalar yanıltıcı olabiliyor farklı ve alakasız olabiliyor, ilk bölümden çıkarıyorum cidden sıkılıyor insan ve farkılı kurgular bekliyor. Okuduğum bu tür kitaplar arasında sonunu en güzel bağlayan “BU ÇOCUK BENİ AŞAR” adlı kitaptı. Cidden sıkılmaya başlamıştım ve bu da öyle bitti derken birden rüyaymış dedim beni şaşırttı yazar destan yazmış rüyaya şaşırdım en azından şaşırtmayı başardı yazar. Bu kitabın da yorumunu yapacağım fakat ilk yorumum Büşra Küçük ve fantastik eserleri üzerine olacak. Biliyorsunuz evet KORUYUCU serisi “ DARIAN, AIDAN VE KORUYUCU” yu anlatacağım. Sayın yazarın diğer kitaplarını da okuduklarımı yani yorumlayacağım fakat hepsine aynı anda eleştiri yapamam şimdiden yazarımıza bu cürretim için bana kızmamasını istiyorum bir yola çıktınız sayın yazar ve eleştirileri lehinize çeviriniz diyorum. Diğer bölümde görüşmek üzere…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ELEŞTİRİLERİ
Non-Fictionyazar olma yolunda kendini aşmaya çalışan geleceğin yazarlarının kitaplarının yorumlandığı bir kahve molasıyla zevk alınacak bir köşe.. eleştirihane.. yorumhane.. Geleceğin suçlusunu yetiştirmenin 8 basit kuralı... 1. Küçükken daha, çocuğa ne ister...