Angel 12: Saved by my angel

18 1 0
                                    

Snow's POV.

"Samantha? " I called

I look at her as she closed her eyes. She shoot herself  .

Kakalagan ko na sana ang tali night Chanyeol but suddenly, blood came out from his mouth. Jasper is at his back holding a sword.

I felt anger at Hindi Ko namalayan I was holding Jasper's neck and he was not breathing anymore. Binitawan ko siya and he fell lifeless.

"Chanyeol.. please don't leave me. "ako

"I... I.. I l-love y-you... m-my angel. "hirap na hirap niyang sinabi.

I cried as I held him in my arms. Unti unti ring lumapit ang exo. Crying. This is all my fault..

"You can still save him snow." Drea said while breathing heavily.

I nod and concentrate. I place my hands on his chest and close my eyes. Until I felt the power through me.

Third POV.

Nagliwanag ang katawan ni Chanyeol gaya ng pagliwanag ni Snow. Slowly, Snow's wings came out from her back. Tuluyan na siyang naging anghel.

"Snow? "Mahinang tawag ng exo sakanya. Tumingin siya sakanila at malungkot na ngumiti.

"Pakibantayan si Chanyeol para saakin ahh? " snow

"Tara na Snow. " drea

Pati si Drea ay nasa anyong anghel na.. She looked at Chanyeol for the last time.

"angel?? " mahinang bigkas ni Chanyeol

"I love you, my star. " Snow.

She kissed him as she and Drea slowly disappeard.

Chanyeol's POV.

She saved me. My Angel saved me.

"CHANYEOL!! "Exo

*blackout*

[A/N: Lame.. sorry haha ]

My Angel Personal Assistant  (SHORT STORY)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon