ENGELLİ OLMAK

84 1 4
                                    

    Daha doğmamıştı,8 aylıktı.
Çocuğun kontrolü geldi diye annesi doktora gitti.Doktor kontrolden sonra raporları eline aldı ve uzun uzun elindeki raporlara yani sonuçlara bakarak uzun bir iç çekti.
Elindeki sonuçları yavaş yavaş masanın üstüne bıraktı ve çocuğun annesine bakarak
kısık ve üzgün bir ses tonuyla
"çocuğunuza bir rahatsızlık var ."
dedi.Sanki o sözleri doktorun ağzından zorla çıkarıyorlardı.
Çocuğun annesine bunu söylemekte zorlandı ama söyledi.
Çocuğun annesine çocuğun rahatsızlığının ne olduğunu söyledi.
Doktor,çocuğun engelli olacağını söyledi.Kadın üzgün şekilde eve döndü,ağlamaya başladı.

     1 ay göz açıp kapayıncaya kadar şu gibi akıp geçti.
Sonunda çocuğun doğumu gerçekleşir.Çocuk sağırdı.
Annesi Çocuğun adını EMRE koydu.Emre'nin babası şehir dışında çalışıyordu.
Emre'nin bir abisi bir de ablası vardı.
  
  Ali herkes tarafından hatta akrabaları tarafından da hor görülüyordu.
Kimse Emre böyle diye annesini bir yere kabul etmiyorlar veya kimse onlara gitmiyordu.
Emre büyüdü ve okula başladı.
Emre'nin sınıfındaki kişiler
Emre'yi aşalıyorlardı,öğretmenleri ise
Emre'yi ve diğer cocukları birbirinden ayırarak ayrımcılık yapıyordu.Emre'nin anlamadığı soruları "sana anlaşmada anlamassın"diyerek Emre'ye anlatmıyordu.
Emre'ye hep vuruyor ve dalga geçiyorlardı.Emre'nin abisi liseye gidiyordu. Emre'nin abisiyle de sağırın abisi diye dalga geciyorlardı.
     Emre'nin ablası ise çok farklıydı.Emre'den gıcık kapıyor,onla dalda geçinceye kardeşinin hiç olmamasını istiyordu.Hatta bir ara boğmaya çalışmıştı.

ENGELLİ OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin