Multi: Can ve hediyesi
Güzel bir haftasonunun ardından yine okula gidicektim. Yataktan kalkmak için kendimi zorlarken telefonuma mesaj geldi.
Ponçiğim 😍😘
Günaydın askem okula gelirken seni ben alayım mı?
Ben
Neden ?
Ponçiğim 😍😘
Konuşuruz biraz.
Ben
Ha şu çok önemi olan ve bana anlatmadığınız sırrınız mı yoksa ?
Ponçiğim 😍😘
Ya bitanem hadi aşağıdayım.
Ben
Ne! Ya ben daha yataktayim Duygu.
Ponçiğim 😍😘
Bekliyorum Kuzu.
Bu mesajın üstüne hazır duran kombinlerimden birini hemen üstüme geçirdim saçımı at kuyruğu yapıp aşağı indim. Aşağı indiğimde annemle duygu sohbet ediyordu. Günaydıııın diye bağırdım. Duygu "Günaydın knkaa" dedi. Annem durur mu hiç " Canım kızlarım sizede günaydınnnn" dedi. Seviyorum sizi uleyn dedim. Kahvaltı yapıp yola çıktık. Yolda duygu başlattı konuşmayı. " Deniz ben birini seviyorum." Gözlerimi kocaman açıp "Nee" dedim. Çok şaşırmıştım. Duygu bana o konulara asla girmeyeceğini zaten bu tür işlerle uğraşacak vaktinin olmadığını söylemişti sene başında. Duygu susunca ben " Ya duygu söylesene kimmm çatlatacak mısın kızım beni sen " Duygu kısık sesle bir ses mırıldandı ama o kadar kısık söyledi ki anlamadım. " Kim duygu duymadım sesli söylesene." Dedim. Duygu " Ya of Deniz Can işte CAN ." Diye bağırdı. Şok olmuştum. Can mı şaka olmalıydı. Yıl başından beri biz o okulun en iyi üçlüsüydük. Nasıl yani Duygu Can-ı severse . Nasıl olurdu. " Pe-peki Can seni seviyor mu ? " nasıl farketmemiştim ki anlamalıydım. Ama ya Can onu sevmiyorsa. Eğer Can onu sevmezse Duygu çok üzülürdü. Napardim ben. Duygu " Bilmiyorum" dedi. Ee nasıl öğrenicez diye sordum duyguya. Duygu meraktan ölüyordu belli. Elime telefonumu alıp Can â mesaj attım. Tabiki duygudan gizli yaptım bunu.
Ben
Can sen Duyguyu mu seviyorsun ?
Kardoo 😜
Ne !
Ben
Can doğruyu söyle bana seviyor musun sevmiyor musun ?
Kardoo 😜
Bilmiyorum deniz...
Ben
Ya ne demek bilmiyorum ya seviyorum diyeceksin ya sevmiyorum!
Kardoo 😜
Evet be seviyorum bak bunu nasıl duyguya nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama bildiğim tek birşey var oda ben Duyguyu gerçekten Çok Seviyorum...
Ben
Can ben çok sevindim sizin adınıza.
Kardoo 😜
Nasıl yani ne dedin sen
Kardoo 😜
Duyguda beni mi seviyormuş
Kardoo 😜
Sana mı söyledi
Kardoo 😜
Ne dedi
Kardoo 😜
Ya söylesene deniz cevap verseneee
Ben
Ya kardeşim bi dur be evet oda seni seviyor.
Can cevap yazmadı . Kendini biryerden felan atmış olamazdı dimi mutluluktan. Peki benim bu yaptığım ne kadar doğruydu. Duygu bana kesinlikle bunu Cana söylememem gerektiğini bin defa söylemişti. Ama bence doğruydu. Çünkü sonuçta ikiside birbirini seviyordu. Çok mutlu olmuştum ama bir o kadarda şaşırmıştım.
Can 'ın ağzından
Şuan mutluluktan kendimi biryerden atabilirdim. Hala Duygunun beni sevdiğine inanamıyordum. Madem oda beni seviyordu o zaman bende artık ona çıkma teklifi edebilirdim...
Ona en sevdiği yerde en sevdiği şeyi hediye edecektim. Lunaparkta Kocaman bir ayıcık verecektim. Akşam için tek eksiğim Duyguydu. Onu getirme görevini Denize verecektim. Denizi aradım. " Alo Deniz ben Can" " Aa ciddi misin sen Can misin kayıtlı değil benim telefonumda zaten " aslında haklıydı. " Tamam Deniz sen haklisin Deniz yardımına ihtiyacım var. Deniz " Ne istiyorsun yine." Dedi. " Akşam Duyguyu lunaparka getirebilir misin?" diye sordum. Deniz bi süre sustu. Sonra " Tamam Akşam 9 da gel bizi bizim evden al." Dedi ve suratıma telefonu kapattı. Denizde bu aralar sinirliydi öyle davranıyordu. Şu Berk denen çocuk dengesini bozmuştu. Tüm hazırlıkları yaptıktan sonra saat 9 â hala 3 saat vardı.
Denizin ağzından
Can daha sonra tekrar aradı ve planı anlattı. Ayıcık verecekmiş tabiki lunaparka bende ayıcığımla birlikte gidicektim. Nedenini bende bilmiyorum. Deniz ve Ayısı 👇Duyguyu aradım ve akşam bana gelmesi için birnevi yalvardım. Duygu geldiğinde hiç süslenmemişti. Ona çok tatlı bir kıyafet verdim. Kendi ellerimle hazırladım. İşte bu !
" Oha knk çok güzel oldun hadi şimdi lunaparka gidiyoruz" duygu anlamamış gibi baktı yüzüme ve " Lunaparka mı gidiyoruz neden ?" Dedi duygu. " Ya knk eğleneceğiz işte" Dedim duygu anlamadığını belirten bi yüz ifadesiyle kabul etti. Yola çıktığımızda duyguya ," knk Can " dedim duygu lafımı böldü. " Bak Deniz ben emin değilim Canın da beni sevdiğinden. " dedi o kadar çaresiz görünüyordu ki öğrenmek için can atıyordu fakat utancindan böyle biseyi asla yapmazdı. Cevap vermedim çünkü verirsem sürprizi bozardım ki bu konuda hiç üstüme yoktur. Söyle söyleme diye iç sesimle bir süre savaştıktan sonra söylememeye karar verdim. Lunaparka geldiğimizde gözlerim Canı aradı. Ama göremedim İçeri girdik. Can hala ortalıklarda görünmüyordu. Duygu biletleri aldı. " Ee hadi Deniz binmeyecek miyiz ? " bugün akşam mutsuzdu Duygu bana söylediği için utanıyordu galiba. Telefonuma gelen mesajla irkildim.
Kardoo 😜
Çocuklar için kanguru varya eli kalp şeklinde Duyguyu ona tek bindirebilir misin ?
Ben
Tek nasıl bindiririm ya
Kardoo 😜
Ya hadi Deniz
Ben
Tamam kardeşim tamam bekle
Hadi bakalım şimdi ne halt edeceksin Deniz diye bana çemkiren iç sesimi susturup Duyguya "Oha şu kanguru ne kadar da tatlı ne kadar da poncik bisey ya acaba ona mı binsen ?" Çıkabilecek en çocuksu ve en masum sesimle söylemiştim bunu. Duygu 'ne anlatiyon sen ya ' der gibi yüzüme baktı. Ama çok sürmeden kabul etti. Kanguru hareket edecekken Can Duygunun yanına oturdu ayısıyla birlikte. Konuştuklarını duyamiyordum.
Duygunun Ağzından
Deniz kanguruya binmem için çok ısrar etmişti fazla uzatmadan kabul ettim. Bindiğimde yanıma birisi oturdu. Elinde kocaman bir ayi. Ayıdan dolayı yüzünü göremiyordum yanımdaki kisinin. En tepeye geldiğimizde "Sen bu dünyadaki en güzel seysin" dedi. Bu sesi taniyordum ama nerden diye düşünürken CAN inanamiyorum. Şuan Can yüzünü açmış ve bana bu sözleri soyledi. Şuan kalmıştım. " Sen benim bugüne kadar hissettiğim en güzel Duyguyu verdin bana sonsuza dek bu Duyguyu bana hissettirir misin ?" Duyduklarım karşısında midemde kelebekler uçuşmaya başlamıştı bile. Tüylerim ayağa kalkmış hücrelerim mutluluktan göbek atıyordu. " E-Evet" diyebildim kekeleyerek.. Şuan kanatlanıp ucabilirdim. Bugün benim en mutlu günümdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Tesadüf
Teen FictionHayatında hiç imkansız diye nitelendirdiğin bir olay tesadüfen gerçekleşti mi ? Deniz hayatının aşkı olan Berke ile hayatını çoktan ayrılmışken ya yeniden yolları kesişirse hemde imkansız olduğu halde ?