E E N

44 6 1
                                    

Dit idee hebben we op WhattsApp gemaakt. We maakten omstebeurt een zin, en die plak je aan elkaar. Dan krijg je een verhaal. Vandaar dat we om de appjes heen het verhaal gaan maken.

Dikgedrukt: Marije

Schuingedrukt: Annemarie



Ik open mijn kast

Er springt een regenboogunicat uit

Ik schrik heel erg en val naar achter in...

De opengesperde mond van een reusachtige krokodil.

Ik glij verder zijn lichaam in door een super leuke regenboog glijbaan.

Op die glijbaan zag ik een prachtig roze schaap staan, en ik werd meteen verliefd.

Ik kwam erachter dat zijn naam Suikerspin was.

Voorzichtig nam ik een hap, maar toen........

Verdween Suikerspin in een wolk van glitter en hartjes.

Ik viel op mijn knieën van liefdesverdriet en gleed de glijbaan af.

Toen ik helemaal beneden was
viel ik in een bak met cupcakes.

Ik gilde van blijdschap omdat cupcakes mijn lievelingseten is.

Ik at er zoveel op als ik kon, en toen verscheen er opeens een deur aan de onderkant van de bak.

Ik rende erheen maar net voordat ik er was zakte ik in een gat.

Ik viel en viel en viel tot ik opeens een geluid hoorde.

Ik gilde van plezier en blijdschap toen ik zag dat het Suikerspin was.

Ik knuffelde hem helemaal kapot, letterlijk.

En hij verdween weer in een wolk van glitter en hartjes.

Ik begon weer te huilen, maar er verscheen een fee. Het was de fee van de.......

Glitterunicats.

De fee zei dat ik één glitterunicat mocht uitkiezen.

Ik zag een hele rij vol regenbooggekleurde glitterunicats, toen viel mijn oog op een oude, zwarte, niet glitterende unicat en ik zei:

"Wat is dat voor rare unidemon?"

"Die neem ik!"

De fee zegt: "wees wel voorzichtig, die unicat heeft magische duistere krachten."

Maar helaas zei ze dat net te laat...

Ik had hem net over zijn oor geaaid, hij liet een scheet met een giftig gas.

Ik zag Suikerspin op me af komen met een ENORME IMMENSE VOETBALVELDGROTE spuit.

Hij stond nu naast me, ik probeerde te zorgen dat hij die spuit niet in mijn arm stak.

Toen stak hij zijn spuit in mijn onderrug.

Ik bereidde me voor op het ergste, maar..........

Ik voelde dat er iets uit de spuit kwam toen hij hem in me stak.

Het deed helemaal geen pijn, het voelde meer als een horde fruitvliegjes.

Die horde vliegjes kwam al snel uit mijn oor, toen at mijn unidemon ze allemaal op.

Ik wou net mijn unidemon een grote knuffel geven toen ik een heel raar gevoel kreeg.

Het was het gevoel alsof er iets langs en scherps in mijn buik werd gestoken.

Daarna zag ik een soort roze wazige sleur met hartjes en glitter uit mijn buik komen.

Toen besefte ik dat dat ook met Suikerspin was gebeurd toen hij "dood" ging, maar in deze krokodil kon je niet echt dood gaan.

Alleen explodeerde Suikerspin in een wolk van glitter en hartjes, bij mij word het uit mijn lichaam getrokken.

Ik besefte dat de wolk van glitter en hartjes in de kont van mijn unidemon naar binnen ging.

Opeens voelde ik me heel leeg, ik kon geen emoties meer voelen, ik voelde geen pijn of blijheid.

Voorzichtig liet ik me wegglijden en zag een donkere vlek steeds sneller op me afkomen.

Net voordat ik werd omringt door bal van duisternis zag ik Suikerspin, er rolde één traan van zijn wang af.

Ik besefte dat ik echt dood aan het gaan was, dat ik al dood was en hallucineerde, want niemand kan dit allemaal beleven.

Maar in Unicorn-Rainbow land klapte een reusachtige krokodil zijn enorme kaken dicht...

PUNT~¤~

Bedankt voor het lezen van ons eerste hoofdstuk.

We hopen dat jullie het leuk vinden.

Tips en Tops zijn altijd welkom.

En Annemarie heeft pas geleden een goed gesprek gehad met de vote-knop die zich nogal eenzaam voelt (HINT HINT)

Annemarie & Marije

SuikerspinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu