szenvedés...

102 2 1
                                    

Az ügyfelem teázgatott amikor betörték az ablakokat az ügyfelemet felkaptam majd a kocsihoz vittem volna de lábon lőttek. Az ügyfelem próbált segíteni de én csak ordítottam.
- a kurva életbe fusson.- megfordult majd futott. Én nagy nehezen feláltam majd rohantam emberem után mégiscsak a munkámmal játszom. Kimentem a kocsihoz. Beültem nagyon ideges lettem. Az ügyfelem válla megvolt lőve. A gázba tapostam majd a kórházba hajtottam. Ja hogy ki volt az ügyfelem? Jennifer Lopez. Éppen magyarországon volt dolga én persze elkisértem mert itt születtem. Kiszáltam a kocsiból és kivettem jennt is a karomba kaptam majd berohantam a lábam mostmár nagyon fájt.
Mindenki minket nézett.
- valaki orvost.
Vagy nyolc nővér odajött hozzám és engem kérdezgettek.
- a rohadt életbe már vagy leápolják az ügyfelem vagy azt is megbánják hogy megszülettek. Ne velem foglalkozzanak hanem vele. Igyekezzenek. Maga- mutattam egy nővérre.
- hozna fertőtlenítőt meg gézt és fáslit?
- persze mindjárt hozom.
Azzal elment én meg dühömben a falba ütöttem. Mellettem nagyon ismerős emberek voltak. Valahonnan ismertem őket. Közben meghozták azokat amiket kértem.
- mondja jólvan, mindent megkell tenniük az állásomba kerülhet nem kell nekem még az is hogy egy középosztályú kórházba hoztam.
- persze kisasszony mindent megteszünk. De az adatai kellenek. De elöbb had vegyem ki a golyót a lábából.
Mindenki döbbenten nézett minket.
- kérem had csináljam én erre is kiképeztek. Utánna lediktálom az adatokat. De ha az újságban az lessz benne hogy Jennifer Lopezt nem sikerült megmenteni... Ne tudja meg mi lessz akkor.
A nő komolyan nagyon megilyedt.
- mindent megteszünk kisasszony ne aggódjon de a lába.
- kérem menjen. Megoldom. Ezzel ott hagytam azt a nőt bementem az egyik üres kórterembe. Kivettem a golyót majd kitisztítottam és lefertőtlenítettem a sebemet. Bekötöttem és mentem is a recepcióhoz. Lediktáltam az adatokat majd mentem a műtőhöz.

Már egy jóideje állok itt. Majdnem mindenki hazament. Csak az a csapat volt itt ami nagyon ismerős volt. Nem tudtam mi az oka annak hogy ennyi ideig bent maradtak. Ígyhát  oda mentem hogy megkérdezzem.:
- sziasztok. Nem akarok zavarni csak azt szeretnémkérdezni hogy miért vagytok nekem ennyire ismerősök és hogy hogy itt vagytok.
- szia. Igazábol fogalmam sincs hogy miért vagyunk ilyen ismerősök neked. Azért maradtunk bent mert az eggyik haverunknak elvan törve a lába.
- sajnálom.
- de te szép leányzó hogy hogy itt vagy.
- tudjátok testőrként dolgozom és az eggyik ügyfelemet megtámadták. Én próbáltam megmenekíteni de vállon lőtték. És ez a munkámba kerülhet de ha nem is rúgnak ki felkell mondjak. Ajánlok valaki mást a helyemre aki tökélletesebb mint én.
- de akkor nem lessz munkád.
- na ja. Egy munka nélküli testőr aki nem tudja hogy lessz tovább mert életében előszőr elbukott. Nagyon szánalmas vagyok...
Ekkor kiszaladt egy nővér a műtőböl.
- jézusom mi történ hogy van nincs baja. Nem lehet baja. Mi van vele mondjon már valamit!
Ordítottam a nőre. Szegény megilyedt. Reméltem is.
- jólvan nincs semmi baja csak egy kórtermet kell berendeznem...

Na ja most van egy hete hogy felmondtam. Azóta több mint 40  felkérést kaptam egyet a magyar válogatottól is. Az nagyon megtetszett mert szeretem a focit. Ígyhát azt fogadta el.

Nagyon igyekszem mert ma van az első napom nem akarok elkésni. Gyorsan bementem a stadionba. Mert éppen focedzésük van.
Kiléptem az ajtón és egy nagy füves részen találtam magam. Azt hiszem az egész csapat ott volt. Mindenki engem nézett. Jó lehet a ruhám miatt.:

De ez van.
- fiúk gyertek. Valakit be akarok mutatni.
Mindenki idejött a menedzser elkezte a mondandóját. Nem látta az arcukat mert lefelé néztem.
- ő itt Kiara Soul. ( kiara szol)
Felnéztem és biztos hogy fal fehér lettem. Ezek azok a fiúk a kórházból. Odarohantam az edzőhöz majd a fülébe súgtam a kérdésemet.
- az egyik csapatársuknak elvan törve a lába?
- igen miért.
Erre csak legyintettem hogy nem érdekes.
- na srácok ismerkedjetek meg vele ő fogja irányítani a biztonsági csapatot. És ő lessz a személyes testőrötök. Egyszer sem hibázott.
- kérem ne hazudjon. Tudja hogy hibáztam. Mindegy Soulnak  hívjatok kérlek. Na szóval a nevetek....
- szia én én ádám vagyok ő a másik ádam - mutatott a másik fiúra.- ő balázs. Ő tomi.- és így tovább mindenki nevêt elmondta majd mentek vissza edzeni. A menedzserük elmondta hogy nem adhat senki sem interjút. Ne legyenek képek róluk sehol sem pletykákat kerüljük. Hát ok. Mikor vége volt a mecssnek mentek átöltözni. Mikor kész volt mindenki körém gyűltek.
- na szóval mindenki menjen a kocsihoz én megyek az első kocsoval mivel két kocsi van.
Mindenkit elosztottam majd indultunk is. Megírtam az eggyik őrnek hogy az összes fiú hajtsa le a fejét amíg a lakásra érünk.

- na jó mostmár tudni akarom hogy mi a picsáért kellett ebbe a naggggyon nagy és gyönyörű házba jönnünk.- nyavajgott az eggyik.
- ez az én lakásom. 10 km körzetben az egész telek az enyém. Most az lessz hogy mindenki ide költözik.
- de a barátnőm és a fiam. Nyavajgott a másik.
- esküszöm rosszabbak vagytok mint egy terhes nő. Mindenki ide költözi ebbe beleértve a csládotokat is. Mindenki. Fél napt kaptok hogy minden cuccotok itt legynen....

őrangyalWhere stories live. Discover now