Másnap reggel lementem a konyhába meg reggelizni. Elvettem egy almát. És bementem a nappaliba majdnem mindenki ott volt xboxoztak.
- reggelt. - Köszöntek egyszerre.
- jobbat.
- te nem tudsz valami egésségtelen kaját is enni?
- de csak azzal a karieremnek is odalenne. Mert az egésségtelen kaja hízlal és az nem kell az edzésemhez. Arrol jut eszembe ki jön velem futni?
- megyek -szólalt meg mindenki egyszerre.
- a csajok nem jönnek csak 1 rajtam kívül.
Mind a négyen felemelték a kezüket.
- oké Réka nem jön Anna inkább vigyázz a kicsire tudod tegnap is volt egy kis láza. Niki te maradj itthon és főzz vagy tudom is én. Kitti te gyere.10 perc mulva mi ketten lent voltunk kittivel és vártuk a többieket. Amint leértek végigvezették a szemüket rajtam kivéve tomi aki a barátnőjén pihentette meg a szemét. Aranyosak voltak. De a többiek elbambultak. Gyorsan mögéjük áltam és sorba csaptam a tarkójukra.
- barátnőd van, nem engem néz hanem a barátnőjét, nincs jobb dolgod?
Beszólásokkal jilutalmaztam meg őket. Jó lehet jól néztem ki de csak egy kicsit ( azt az egót figyeled e)Elkezdtünk futni. Fél óra mulva mindenki abba hagyta kivéve én és Dzsudzsi.
- nyápicok nem bírnak futni.
- azok. Gyere hagyjuk itt őket fussunk haza.
Persze amint meglátták hogy haza felé futunk egyből követtek.Ami bent fogadott azt egy életre megjegyeztem. Bementünk a házba és a kanapén ott ült Réka és valami pasival csókolózott. Aha a kis ribanc. Odamentem mert láttam hogy ádám elfehéredett. Akkora pofont kevertem le a csajnak hogy vérzett a szája.
- ribanc most árultad el magyarországot. A hazámat ne bántsa senki se.
Mégegyet behúztam neki majd a hajánál fogva kirángattam az ajtón.
- ha még egyszer meglátlak itt nem jutsz ki ezen az ajtón élve. Csak azt értem hogy hogyan fogadtambe egy ilyen embert.
- jaj fogd már be én legalább nézek ki valahogy.
- ja ribancosan.
Azzal a pasiját is kihajítottam majd rájuk csaptam az ajtót. Mindenki elkerekedett szemekkel nézett engem. Bementem a konyhába megmosni a kezemet ekkor fedeztem fel az eggyik sebemet ami felszakadt. Ja hát régen vagdostam magamat és ezek nem teljesen gyógyultak be. Tudom sok idő telt el de akkoris a családom halt meg. Valaki bejött. Dzsudzsi volt az.
- mizu?
Kérdeztem. Megnyitottam a csapot és alá raktam a kezemet. Egyböl el is húztam mert nagyon csípte a sebem helyét. Bazsi ezt látva odarohant hozzám.
- mi ez?
Kérdezte egy kicsit idegesen.
- egy régi seb.
Ekkor csengettek. Odarohantam majd kinyitottam. Egy katona volt ott.
- jónapot miben segíthetek?
- a hugával kapcsolatos információkkal jöttem.
- kérem fáradjon beljebb.
Bementünk de fiúk ott voltak és xboxoztak.
- fiúk kérlek magunkra hagynátok?
- persze de mi történt?
- majd elmondom igérem de menjetek.
Felmentek majd a katona elkezdett beszélni.
- megtaláltuk a hugát.
- köszönöm mikor láthatom- majd kicsattantam az örömtől.
- sajnálom de a huga meghalt Maddison Soul 2 éve halott. Sajnálom.
- nem kell nem ismertem. De ha az égiek ezt akarták akkor így kellett lennie.
- részvétem de most megyek.
- köszönöm hogy elhota a hírt viszlát.
Kiment az ajtón én meg a padlóra estem és sírtam. Fájt. Pedig nem nagyon ismertem.
Egyedül vagyok. Úgy sírtam mint amikor a szüleimet vesztettem el.
- miért ilyen kegyetlen az élet.
Üvöltöttem fel.
- mi történt?
Hallottam meg Dzsudzsi hangját. Egyből a nyakába borultam és sírtam.
- Soul mi történt miért sírsz?
- me....meghalt.
- ki halt meg?
- Maddy meghalt.
( am azért Maddison Soul a neve mert amerikában született.)
Elengedtem Bazsit és föl mentem a szobámba. Bezárkóztam és elővettem a gitárom. Az egész ház csendes volt csak az én szomorú játékom volt ami hallatszott. minden fájdalmam benne volt. Mikor meguntam elővettem egy füzetet és elkezdtem írni.
Két világ mely engem vár most kell a választás.: élet vagy halál? fájt az álom fájt az élet. Érzem nincs semmi ami segíthet. Mintha engem szemlet volna ki az élet. Szerinted megérdemlem. Miért kell így vélned.
Egyszer elkergethetnél
Egyszer sírva kérhetnél hagynám kiengesztelnél.Egyszer megviccelhetnél minha nem is szeretnél aztán meg is ölelnél.
Ronda vicc volt röhögjélEgyszer el jegyeznél
Gyémánt gyűrűt vehetnél
És akor úgy is tehetnél mintha tényleg léteznél.Abbahagytam a sírást és lementem kajálni. Mindenki ott ült teljes csenben.
- srácok holnap spanyol országba megyünk.
- jolvan. Figyelj Soul nagyon saj...
- nem kell nem ismertem. A munkám fontosabb annál hogy egy nyamvadt 8 éves kislánnyal foglalkozzak.
Mondtam majd egy almával a kezemben leültem egy székre.
- reggel korán kelünk.
- 10 óra?
- nem 5 óra a lányok és a gyerekek külön jönnek. Ők kelnek 10 órakor.
- na cica jó neked.
Mondta Tomi.
- szingliket kímélj.😅
- nem én vagyok az aki nem élvezi az életet.
- komolyan?😭😡😢...
YOU ARE READING
őrangyal
FanfictionKiara Soul vagyok egyátalán nem átlagos lány. Ugyanis testőr vagyok. Mindenem a munkám soha nem hibáztam..... eddig. Ugyanis most nagyot hibáztam.....