Már mindenki itt volt persze mindenki családja is.
- na szóval Soul vagyok a fiúk testőre....
Nem tudtam befejezni mert valaki közbe szólt.
- Soul az nem egy spanyol név?
- de mért gond van vele?
- ja miért van spanyol csaj a pasim mellett?
- kinek a csaja?
Itt ádám asszem szalai vag nagy nem tom valameik előlépett.
- ádika hát mindjárt gondoltam. Szolj a baridnak hogy fogja be.
Mondtam kicsit sem kedvesen.
- kicsim ez a vezeték neve. Hagyd hagy monja végig.
- na szóval. Semmit nem rendelünk hanem én megyek el érte. A nők főznek meg mosnak de fiúk takarítanak. Elvárom hogy senki ne hangoskodjon vagy kirakom mint macskát szarni. Értve? Ez nem egy bár ahol minden percben iszogathattok. Bármihez hozzáérhettek csak ahhoz nem.- mitattam a kedvenc festményemre. Egy lány volt rajta. Egy buli volt a helyszín. Mindenki bulizott csak a lány nem ő kint ült az essőben és sírt.
- mindegyik szobába bemehettek csak az enyémbe és a fegyverszobába nem. De mivel az ember kíváncsi fajta most az egyszer megnézhetitek de onantól az ajtót sem lehet megközelíteni.
- ki hol fog aludni?
- fel az emeleten ott van egy hosszú folyosó. Mindenkinek a neve az ajtójára van írva.
- hogy hogy ilyen gazdag vagy? Neked kellene testőr nem neked kellene annak lenni.
- az apám milliomos volt csak megölték őt és a csládom ezért lettem testőr. Mert nekik nem volt. Egy kérdésetek van.
- miért élsz egyedül egy ilyen nagy házban?
- nem itt élek. De most mindenki pakoljon ki ha lehet. Ja 2 óra mulva itt talizunk.
Azzal elindultam a szobámba. Felvettem a fürdőruhámatMajd mentem a medencéhez. Mikor a konyhába értem nem volt senki így egyből a medencéhez futottam majd profi úszókat megszégyenítő módon ugrottam a kristály tiszta vízbe. Szeretek a víz alatt gondolkodni. Lemerültem és gondolkoztam mire lessz ez jó nekem nem hibázhatok. Meg is halhatnak. Nem tudtam tovább gondolkozni mert egy hangos sikoly ütöttem meg a fülemet. Ki úsztam majd egy fegyvert vettem elő az egyik relytek helyről.
- mitörtén hol vagytok?
Ordítottam el magam féltem hogy megint megtörténik. Felrohantam a lépcsőn majd megint egy sikoly. Ez ádám szobályából van. Gyorsan befutottam de amit ott láttam az nevetséges volt. Ádi csaja egy katicától sikította el magát.
- ádám a barátnőd fél hogy megeszi egy katica kérlek üsd le.
- de szegény katica hát miért bántanám?- ekkor már mindenki a szobában volt.- jaj nem a katicára gondoltam.
Mosolyogtam a képébe. A csaj megindult felém majd pofon vágott. Itt olyan dühös lettem hogy azt még a vak is látta.
- na ide figyelj te kis kurva bevallom félek a bogaraktól. De neked semmi jogod azzal vicelődni hogy a pasim leüt.
- jolvan csajszi értem akkor azzal vicelődnék hogy most leütlek de 1. Ez nem lenne jó kezdete az itt léteteknek. 2. Nem élnéd túl. 3. Mivel ügyfelem csaja vagy így te is az ügyfelem vagy de én is rendelkezek jogokkal ami az hogy most elhagyod a házamat te kis ribanc mert nem tudom mi lessz.- üvöltöttem a képébe. Meglepődött azon amit mondtam. Nem érdekelt semmi csak mentem a szobámba.A fegyvert az ágyamra hajítottam majd felöltöztem.
És átmentem a kicsik szobájába. Összesen 4 gyerek volt ott. Senki nem volt bent aki a babákra vigyázott. Bementem de csak halkan majd egy székre ültem. Néztem ahogyan nyugodtan alszanak. Mintha semmi gondja nem lenne a világnak. Emlékeztettek a hugomra aki már 8 éves lenne. Ő az egyetlen akire 20% az esély hogy túlélte a támadást. De nem nagyon reménykedem benne. Ekkor valaki bejött a szobába én hátra néztem és az eggyik anyuka volt az.
- szia- mondta halkan.
- szia.
- csak annyit akartam mondani hogy ne haragudj Rékára. Igaz ő egy hisztis kurva de szereti ádámot és ádám is őt.
- igazad van hol van az a ribanc?
- pakol.
- megmondanád neki hogy maradhat de ezt hagyja abba.
- igen és köszönöm.
- semmi.
Kirohant a szobából. Király.Lementem a konyhába de ott senki sem volt. Elkezdtem főzni. Rántott csirkemell filé rízs cékla sláta. És desszertnek piskóta csokiöntettel. Nyammi.
- srácok kész a kaja!
Egy pillanat alatt lent voltak. Mindjárt gondoltam.
- asztalhoz!
Felszolgáltam az ételt és mentem a konyhába hogy ott egyek.
- Soul várj miért nem itt eszel?
- mert nem szokásom vacsorázni. Egyetek nyugodtan holnap korán kelünk olyan 10 körül.
- miért az korán van?
- annak aki 14:37 kel vel? Ja.
Ezzel ott hagytam őket majd mentem aludni.
YOU ARE READING
őrangyal
FanfictionKiara Soul vagyok egyátalán nem átlagos lány. Ugyanis testőr vagyok. Mindenem a munkám soha nem hibáztam..... eddig. Ugyanis most nagyot hibáztam.....