Sadol som si na zem a oprel sa o zrkadlo. Nestačil som s dychom. Ubehli už 2 hodiny a ja mám pocit že som si nič nenaučil. Hobi bol na tom omnoho lepšie. Mám pocit, že jeho nezloží nič. Tréning mi išiel presne tak, ako som si aj myslel. Toto tak nemôžeš, toto je zle, túto ruku vyššie, nohy viac od seba, udržuj rovnováhu čo to s tebou je Jimin ? aaaaaa toto ti ide, no konečne aspoň niečo. Oh vážne ? On ma pochválil ? Aspoň že to salto viem, inak by si to určite som mnou ešte rozmyslel.
,,Dobre už končíme. Nevieš ešte celú zostavu čo si sa mal dneska naučiť, ale vidím že už máš dosť. Teda nie len ty ale aj ja." Neverím, on je unavený ?
,,Prepáčte." Nahodil vážne divný výraz a začal sa smiať. Podišiel ku mne a podal mi vodu. S úsmevom sa oprel o zrkadlo tiež vedľa mňa a začal si odpíjať z tej svojej.
,,Ver mi, že s chalanmi to bolo horšie. Jediný kto sa do toho ako tak dostával bol Kook, inak všetci mali také isté problémy ako ty. Ale ja verím v to, že som zostavil dobrý tým. Dopĺňate sa navzájom takže si myslím, že to bude fungovať a rozhodcovia prehliednú aj tie nedokonalosti." Potočil hlavou na moju stranu a začal sa usmievať. Bože ten bol sexy. Spotené oranžové vlasy ktoré mu padali do očí, jeho spotená biela košeľa ktorá sa lepila na jeho telo pekne rysovala každučký jeho sval a tie upnuté rifle ktoré perfektne rysovali.......aaaaaah prestaň, prestaň, prestaň. V duchu som sa prefackal. Musel som byť červený jak nikdy. V strese som sa postavil na nohy. Doslova som vyletel z tej zeme ako struna. Díval sa na mňa ako na zjavenie. Božeee.....z vrchu je na neho ešte krajší pohľad. Jiminnieeeeeeeeee si jak malý. Ukľudni sa.
,,A-ale ja chcem aby ste na mňa boli hrdý. Chcem dať do toho všetko." S týmito slovami som začal opäť tancovať. Robil som figúry ktoré mi nešli a snažil sa to stále zdokonalovať. Musel som to nejak zahnať. To bol trapas. Len sa na mňa usmieval a sledoval každučký môj pohyb. Musel som sa opäť červenať. Nechcel som mu venovať pozornosť, snažil som sa sústrediť na tie veci čo mi nešli. Sledoval som svoj odraz v zrkadle a niektoré vyzerali fakt divne. Mal som pocit že sa mierne zasmial.
,,Tu ruku viac dohora a drž rovnováhu." Znovu ma napomenul. ,,Robíš stále tie isté chyby Minnie." Postavil sa a podišiel k mojej maličkosti. Postavil sa za mňa. Pozrel sa do zrkadla a sledoval môj teda naše odrazi. Tiež som sa díval na naše odrazi a čakal čo urobí. Chytil ma za boky. Podskočilo mi srdce. ,,Tak budem ťa držať. Ruku hore, druhá mierne pokrčená a pokrč nohu. Udrž sa na jednej a pomaly sa predkláňaj. Budeš musieť takto byť 20sekúnd, udrž tu rovnováhu."
,,D-dobre." Triasol sa mi hlas a jeho ruky na mojích bokoch mi moc nepomáhali.
,,Pomaličky dopredu." Pokrčil som nohu a snažil sa udržať na jednej. Pomaličky som sa krčil a mierne predkláňal dopredu. Ešte že ma držal. Mám pocit, že by som už skončil na zemi. A presne k tomu sa blížilo. Aj cez jeho silné ruky som ho ťahal dopredu. Chcel som sa narovnať a rýchlo sa postaviť oboma nohami na zem, ale to mi silno zmáčknul boky a pritiahol si ma k telu aby som nespadol. ,,Waaaaa." Skoro sme spadli obaja. ,,Daku...-" Zarazil som sa keď sa mi obtrel rozkrokom o môj zadoček. Bože ten jeho hrboľ je taký veľký. Počkať...tvrdý, veľký a.........napnutý. Nehovorte mi že mu..... Snažil som sa na to nemyslieť. Pozrel som sa do zrkadla a videl, ako sa na mňa usmieva. Začervenal som sa. Zdvihol som hlavu a začal obdivovať strop. Tie svetlá su také krásne aaano Jiminnie také krásne, musíš sa ukludniť. Stále ma držal za boky. Pár krát mi ich silno zmáčknul a potom povolil. Stále som sa díval dohora. Znovu si ma k sebe pritiahol a pritlačil si svoj problém medzi moje polky. Čo mám urobiť ? Mám pocit že každú chvíľu ztvrdnem. Uveznil som svoje pery v silnom kusnutí mojích zuboch. Obdivuj tie svetlá Minnie, dýchaj, upokoj sa. No aj tak mám pocit že to nezaberá. Položil si hlavu na moje plece a ruky mi obtočil okolo môjho brucha. Nepatrne som sa pozrel do zrkadla. Chcel som vidieť jeho výraz, no to som asi nemal robiť. Viac sa na mňa pritlačil. Mal skusnutú peru a stále sa díval na môj rozkrok. Cítil som ako mi cuklo medzi polkami. A dosť ! Toto už nevydržím. Môj kamarát sa začal pomaličky dvíhať. Bože to je trápne. Nieeee prosím. Díval som sa na náš odraz keď v tom jeho nepatrný pohľad zachytil ten môj. Usmieval sa na mňa. Zahanbene som si zakryl rukami svoj penis nech to nevidí, aj keď už je asi neskoro. Ušlo mu malé tiché uškrnutie. Priblížil sa k mojemu uchu.
YOU ARE READING
My Dance Teacher {BTS JiHope, HopeMin} ✓
Short StoryTanec je pre mňa vsetko. Je to pre mňa útek z reálneho sveta, no po tom incidente mám pocit, že som si ho zamiloval ešte viac.