My se známe?

10 3 0
                                    

Nástupiště 9 3/4
A zase je to tady. Jedu do Bradavic. Celé nástupiště se plní malýma čarodějkama a čarodějema, kteří jedou do Bradavic poprvé a mají strach. Za 10 minut vlak odjíždí a moje kamarádka nikde. Vláčím se s kufrem a jdu najít volná místa, protože Sophie přijde zase pozdě jako vždy.
"Co děláš?"vyjede po ní nějakej kluk, když do ní vrazí.
"Já? Ty se nedíváš na cestu!" řekne naštvaně a posbírá věci, které ji vypadly.
"Tak promiň, my se známe?"zeptá se ji zcela neznámý kluk.
"Ehm...ne neznáme." řekne a zaleze do jednoho volného kupé.
Vlak odjíždí za 5 minut a Sophie nikde. Clarity se začíná bát, když se za ní ozve její nejlepší kamarádka Sophie.
"Sophie!"vykřikne.
"Clar taky tě ráda vidím!"obejme ji.
Cesta byla dlouhá, Sophie skoro celou cestu prospala. Clarity přemýšlela o tom co se stane v Bradavicích a o svém životě.
"Clar! Clar!"začne s ní někdo cloumat. "Probuď se!"snaží se ji ji probudit.
"No jo, vždyť už se probouzím." zasměje se a vstane. Při pohledu z okna ji zalije šťastný pocit. Konečně zase vidí Bradavice. Tolik ji to chybělo. Jenže teď se může všechno změnit. Co když se její tajemství někdo dozví? Co když všechny ztratí?

První díl byl trošku kratší. Byl to takový úvod do celého příběhu.❤
Snad se Vám první díl líbil. 💜


Claritino tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat