Bradavice
Toho dne bylo krásně. Bradavice byly zahaleny do slunečních paprsků. Kolem Bradavic lítaly sovy a nosily poštu.
Clarity ale neměla moc náladu, byla v Bradavicích teprve 2 měsíce a už měla tolik průšvihů, že je těžko spočítala. Právě teď Clarity míří na trest za učitelkou lektvarů Clark Almond. Nemá ji vůbec ráda. S naštvaným pohledem zaklepe.
"Aáá. Slečna Bell."řekne s úsměvem učitelka.
"Dobrý den, a říkejte mi Clarity prosím." řekne naštvaně, protože svoje příjmení nesnáší.
"Tak pojďte za mnou."ukáže profesorka směrem do kabinetu.
"Fajn."řekne a vstoupí.
Záhadná místnost
Má ještě horší náladu, než předtím. Učila se úplně zbytečné lektvary. Toulá se tak po chodbách, když omylem vrazí do těžkých černých dveří, které se otevřou.
Místnost je nádherná, celá pozlacená. Kdyby nevěděla, že je v Bradavicích myslela by si, že je na zámku. Po stěnách byly různé obrazy a fotky. Okna byla zakryta. Uprostřed stál obrovský velký, bílý stůl. Nechápala proč, ale strašně ji to k němu táhlo. Došla ke stolu, kde leželo moc krásných fotek. Byla na nich...ona. Vzala si fotku do ruky a nemohla uvěřit vlastním očím.
"Ja mám bratra!"zakřičela přes celou místnost.
Sedla si i s fotkou na koberec a začala brečet. Proč ji matka tajila, že má bratra? Ví její bratr snad kdo byl jejich otec? Nebo o ničem neví, a vyrůstal u mudlů?
"Musím ho najít."začala šeptat.
Zvedla se a opět vyšla na chodbu. Rychle utíkala na kolej, kde se zavřela do pokoje a o všem přemýšlela. Bude muset informovat matku a bude se muset na všechno zeptat.
Po dlouhém přemýšlení nakonec usla s fotkou v ruce.
"Clar!"začal s ní někdo cloumat.
"Co je?"vyjekla a rychle si sedla na postel.
"Ehm...no já jsem Tom, ten kluk do kterého si narazila."řekl a usmál se.
"A jak víš moje jméno?"zeptala se a začala se upravovat.
"No zeptal jsem se Jasona."zasměje se
Clar se cítila strašně trapně. Tak moc, až se začala červenat.
"Jo Jasona."zvedne se a jde do společenské místnosti.
"Jsi v pohodě? Řvala jsi se spaní."řekne Tom a sedne si k ní.
"Jo jsem. Jen jsem měla zlý sen. Znáš to."odsune se od něj co nejdál.
"Jo znám, tak já půjdu."řekne naštvaně a odejde.
"Proč jsem všechno pokazila?"zeptá se sama sebe a odejde do pokoje.
V noci
Clar má špatnou noc. Pořád se jí zjevuje matka a opakuje jméno jejího otce.
Prudce se posadí a uvidí za sebou postavu.
ČTEŠ
Claritino tajemství
FantasíaClarity je mladá, neobyčejná čarodějka. Nastupuje do 4.ročníku do Bradavic. Změní se něco, nebo to to bude další obyčejný rok?