2BÖLÜM

3.9K 143 2
                                    

Sabah oldu bu gün saatim çalmadı çünkü bugün cumartesi günüydü.Yatakta biraz daha kalmak isterdim.Ama uykum kaçmıştı.Yataktan kalkıp herzaman yaptığım şey elimi yüzümü yıkamaktı.Kahvaltimi yapmak için de aşağıya indim.Çünkü birazdan Tuğçeyle dışarıya çıkacaktık.Bu is tam benlik değilde o da benim gibi kişiliği olmasydim hayatta dışarıya onunla çıkmazdım.

Biraz sonra kapı çaldı.Gelen Tuğçeydi.Bayağı erken gelmişti.Ben daha giyinmemiştim bile

-Tuğçe çok erken geldin
-İrem bu saatte anlasmistikya
-Uff başımın belası yaa tamam giyinip geliyorum salak.

Hemen odama gittim gene aynı renkteki kiyafetlerimi giydim.Altımda siyah yırtık kot pantolon,üstümde kollarundan tül olan yarim bir bluz giydim.Sonrada Tuğçenin yanına indim.

-Tuğçe hazırım haydi çıkalım.

Yolda Tuğçeyle yürürken bir çocuk bize laf soktu.İnsanlarin belli belirsiz bize sataşmasindan hiç zevk almiyordum.Ama ben asla bu sözlerin arkasinda kalmam.

-Çocuk bak git buradan sabrımı taşırma.
-Taşırım ne olur?
-Bak bulaşma.Zaten benden küçüksün.Belanı bulma

Artik sabrım taşmıştı.Kendimi zor tutuyordum.

-Yürü git buradan çocuk
-Hahh kendini birşey sanıyorsun.
-Ben senin derdini anladim.Sen dayak istiyorsun.
-B...k vurursun.
Çocuğu tam dövecekken ona biri seslenmisti.
-İyi yirttin.
-Hahh ben mi .Ben sana vuracaktım gerizekalı.

Neyse benim canim sıkılmıştı bu çocuk geldi biraz eğlence oldu benim için.Çocuk gitmeseydi onu bir güzel döverdim.uff ya eglencemi kaçırdılar.

Tuğçe hala bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

-Ne?salak gibi bakıyorsun.
-Hiç bakamıyorumki
-hah bende inandim.
-zaten zar zor çıkardın beni dışarıya daha fazla katlanamam yoksa elimde kalacaksin.

Artik eve gitme vakti kalmisti.Ve ben kendi kendime vakit koyuyorum benim annem ve babam yok ama var nasıl bir sey bende anlamadım aslında böyle bir seyi burada açmam mantıksız mağdem açtım bu konuyu anlatayım.Annem ve babam beni 2 yaşındayken yetimhaneye koyup gittiler ailerimden kimse beni yanina almamisti.Biraktiklarindan bir yil sonra bir tane karı koca geldi ben​i çocukları olmuyor diye beni aldilar bende bunu 4 yıl önce evlatlık olduğumu öğrendim.

Ben su an 17 yaşındayım yani iki 15 yıl önce beni bırakıp gitti.Nereye gittiklerini bilmiyorum.Özür dileyip arkalarına bile bakmadan çekip gittiler.Ufff sanki çok umurundaydı.Ne halleri varsa görsünler

Tabi ben bunları söylerken sesli söylemişim ve yanimdaki sadist bunlari söylerken hepsini duymuş.Tabi ben bu kıza niye sadist diyorsam.Hiçte sadiste benzemiyor.Bu kılıktan sadistmi olunurmuş.Çok komikmiş.

-Ne.Çok mu garip Tuğçe
-Hayir şaşırdım sadece.Üzüldüm
-Ne.Üzüldünmü salak.Bide sana sadist diyorlar.Cok komiksin.

Sadist KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin