Capitolul 1

45 3 0
                                    

Toate poveștile trebuie sa aibă un început plictisitor ,fără acțiune ,totul e perfect pana când personajul principal este călcat de mașina .Nu,nu se va întâmpla asta stați liniștit ,dar se vor întâmpla lucruri mult mai rele .Inceputul meu arată cam așa :

Era prima zi de școala și eram atât de entuziasmata .Azi va fi o zi perfecta sunt sigura de asta ,îmi ziceam eu .M-am ridicat încet din pat ,mi-am luat papuceii pufoși și m-am îndreptat zburdând spre baie .Melodia Selenei Gomez se auzea pe fundal ,iar eu dădeam cel mai mare spectacol al secolului in baie .Mi-am luat o rochița neagră cu floricele colorate ,proaspăt călcată și geaca mea de blugi ,apoi mi-am aplicat un strat de gloss, puțin rimel și eram gata de prima zi de școala .Parul l-am lăsat liber pe spate .Mi-am luat ghiozdanul cu o agenda și un pix ,apoi am coborât pentru micul dejun.A fost ciudat cum de mi-a fost foame deoarece eu nu prea mănânc dimineața ,dar mirosul acela predominant de clătite ,mi-a făcut probabil pofta de mâncare .Am intrat in bucătărie salutand-o pe mama ,am luat o clătită si am ieșit din casa puțin grabita .

In drum spre școala m-am întâlnit cu Nate.Cand m-a văzut m-a luat in brațe și mi-a spus ca i-a fost dor de mine .Nate era cel mai perfect iubit pe care și-l poate dori o fata .E dulce ,drăguț ,tandru,înțelegător ,are gropițe ,par blond și ochii albaștrii .

In câteva minute am ajuns la școala .Erau destul de mulți oameni strânși in grupulețe,așteptându-și ceilalți colegi .O blonda aproape m-a dărâmat îmbrățișându-ma .Era Serena .Am început sa povestim ce am făcut in vacanța de vara ,lăsându-l pe Nate cu colegii lui .Am intrat in clasa ,diriginta începând sa ne vorbească de cât de greu va fi acest an și alte lucruri neinteresante .

-Înainte sa plecați vreau sa va anunț ca peste aproximativ 2 luni vom face o excursie .Va voi spune mai multe detalii săptămâna viitoare .O zi frumoasa !ne-a spus ea părăsind clasa .

Nu prea sunt adepta excursiilor pentru ca am rău de autocar și ce poate fi mai de vis decât Blair cu o punga vomitând timp de 5 ore .Deci probabil voi spune pas .

După 2 luni

-Te rog ,spune-mi încă o data ,de ce te-ai despartit de el?ma întreabă Serena pentru a mia oară .

Ma foiesc neștiind ce sa-i răspund.Nici eu nu știam adevăratul motiv .Simteam ca nu-l iubesc așa cum ar fi trebuit ,ci mai degrabă ca pe un prieten .Relatia noastră era mult prea monotona și plictisitoare ,era prea perfecta (știți ce rău o sa-mi para mai târziu ca am zis asta?nu,nu știți.).Pe scurt ma plictisisem de perfect ,voiam altceva .

-Nu stiu...eu vreau o iubire pasionala ca in filmele și cărțile pe care le-am citit ,o iubire riscanta și cu multe peripeții ,iar Nate nu-mi poate oferi asta ,dar totuși îl iubesc mult și cred ca momentan ar fi bine dacă as lua o pauza de la iubire .

-Eu îți zic ca o sa regreți mai mult ca sigur decizia asta .In fine ,hai sa vorbim despre altceva .Mergi in excursie?Stii ca mai sunt doar 2 locuri și nu o sa te las sa mănânci înghețată plângând la filme de dragoste, singura ,deci vei merge.

Rad ,gândindu-ma ca ea chiar are dreptate ,asta voiam sa fac weekendul asta .

-Dar am luat înghețată cu bubble gum ,spun eu cu o fata de cățeluș .

Probabil are dreptate .Ar trebui sa merg in excursia aia .

Fluturele negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum