10.

13 1 0
                                    

In capitolul asta m-an gandit sa postez random facts despre Amy :)
-este zodia sagetator
-a crescut in Little Rock,Arkansas,acum locuiestein LA
-are un frate Robby si doua surori Carrie si Lori
-Ea considera ca o fata ar trebui sa incerce sa plateasca la o intalnire doar pentru a vedea reactia baiatului,iar daca acesta nu incearca sa o opreasca,o sa aiba indoieli in privinta lui.
-Ii este foarte frica sa se dea in roller coaster.
-Uraste fast food,precum MCdonalds si Burger King.
-Filmul ei favorit este 'An American Tail'
-Cantecul ei preferat din anii 80 este 'Everythink she wants' de la Wham's
-Era ei favorita a fost Victorian era pentru ca i-au placut hainele.
-Ii place Stevie Wonder,ba chiar incearca sa ii copieze stilul.(Probabil Stevie este super,daca o face pe Amy,care este mereu originala,sa ii copieze stilul :)) )
-ii place sa conduca si se asiguraca cel din dreapta isi soune rugaciunile :))
-Ea nu are nicio dieta,a spus ca prefera sa fie putin plinuta.(un exemplu ca si fetele cu cateva kg in plus sunt frumoase,Amy mereu ne invata ca trebuie sa ne iubim asa cum suntem si trebuie sa fim increzatoare *multumim Amy*)
-Ea si creeaza majoritatea lookurilor pentru scena.
-Cand avea 13 ani era foarte grasuta si avea par umflat :))
-Ea crede in chestii paranormale,datorita propriei experiente.
-Hobbyurile ei pe langa a canta,sunt a desena si a scrie in jurnalele ei.
-Filmul ei favorit este 'The Nightmare before Christmas'
-Daca nu ar fi fost faimoasa,Amy ar fi ajutat copii care sunt abuzati.(awwe)
-Mottoul ei este:Love Yourself.
-Lucrul pe care l-ar lua cu ea pe o insula pustie ar fi un pian.
-Adora plaja si oceanul.
-Cand era copil isi dorea sa devina veterinar.
-Are o frica teribila de rechini.
-Sarbatoarea ei favorita este evident Halloween.
-Daca nu era in trupa Evanescense,pobabil studia muzica la o universitate.
-Mickel Jakson a fost idolul ei cand era mica.
-Tatal ei a fost DJ iar mama ei a fost casnica,avand grija de ea si cei 3 fratiori.
-Cand era mica ii se spune Amy,Ames sau Amers.

Astea sunt 'informatii' pe care le stiu de prin interviurile pe care le-a dat si de pe net.Adaugati la comentarii tot ce aveti in comun cu Amy.Pace.

Facts About Amy LeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum