Zadnji teden v Termah Ptuj

322 15 0
                                    

Bilo je že skoraj konec poletja. Bilo je res vroče poletje in veselila sem se šole saj, grem v Ljubljano na gimnazijo. Malce me je bilo strah, saj je to zame vse novo in prvič. Nobena od mojih bivših sošolk ne gre na to šolo, saj se jim zdi gimnazija zelo težka. Zadnji teden poletja smo se zmenili z družino, da gremo v terme Ptuj. Tam sem bila že velikokrat saj sem zares uživala tam, ker je veliko toboganov in veliko prostora. Zadnji dan sem vse pripravila in si dala v potovalko veliko stvari, zraven pa sem še vzela torbico, kjer sem imela notri še lepe svetle modre kopalke, sončna očala, kremo za sončenje in dve brisači. Ostali smo zelo zgodaj saj smo hoteli priti čim prej. Hitro sem se namazala in zrihtala, da se odpravimo. Žal pa mi je bilo dolgčas, saj sem edinka in sem si zmeraj želela imeti mlajšo sestrico ali pa bratca. Zato sem celo pot poslušala glasbo, najraje imam angleške, sicer pa poslušam vse razen metal glasbe. Ko smo prispeli sem takoj zagledala bazene in se že veselila kopanja, saj je bilo 30 stopinj. Prišli smo okoli 12ih. Odpravili smo se v hotel in si ogledali sobo in pospravili svojo prtljago. Po tem smo odšli na kosilo, saj smo bili zelo lačni in hrana je bila odlična. Mami in ati sta se odpravila kopat, jaz pa sem ves čas samo ležala saj sem bila tako utrujena od vožnje, da se nisem mogla iti kopat. Brala sem knjigo, saj zelo rada berem. Po dolgem branju sem zaspala in dan je zelo hitro minil. Po večerji smo odšli vsi spat.

 Po večerji smo odšli vsi spat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ljubezen na prvi pogledWhere stories live. Discover now