Minilo je ze kar nekaj dni od kar smo še zmeraj v termah. Večina dnevov sem preživela z Hano in seveda tudi z družino.
Ves čas pa sem razmišljala o fantu, ki sem ga videla. Vendar ga zadnje čase nisem nikjer videla in sem postala zelo žalostna saj sem želela izvedeti, kaj več.Končno zadnji dan počitnic v termah. Odločili smo se, da bomo odšli pozno popoldne, saj bi še malo uživali. Po zajtrku sta šla starša spat, jaz p sem odšla z Hano ven. Pogovarjale sve se, kar veliko stvari. Odšle sve po reki, ki te samo nosi okoli in se res lahko sprostiš. Seveda sve se z Hano držale da nebi se zgubile.
Kar naenkrat pa se nekdo zaleti vame. Bila sam presenečena saj se je vame zaletel isti fant, ko takrt. Postalo mi je zelo vroče in otrpnila sem, saj nism mogla vrjeti, da sem ga spet videla.
"Hej, oprosti nisem hotel..jest sem Žan", je rekel in se nasmehnil. Jaz pa sem ga samo gledala, saj sem bila še zmeraj v svojih mislih. Hana me je malo dregnila, da sem mu le odgovorila.
"Zdravo, nič hudega..Patricija" in se mu nasmehnila nazaj.
Seveda ni bil sam, imel je se kolega, ki je zgledal zelo mlajši od njega in se urinil pred njim in dejal: "a mene pa neboš predstavil? Jest sem Anže".
Z Hano sve se malo zasmejale. Skupaj smo šli en krog in se pogovarjali. Izvedela sem, da je iz Ljubljane in da je star 17, trenira pa nogomet. Bila sem presrečna, ker sem ga spoznala.
Ura je bila že zelo pozno, in sem se žal mogla posloviti od useh, ker že gremo starša sta pa bila ta čas na soncu. Seveda Hano sm objela in ji dala mojo telefonsko, da se bovi pogovarjale.
Po tem sem se poslovila tudi od Žana in Anžeta.
"Kaj pa jaz? A nedobim telefonske?" Na to uprašanje sem postala rdeča v obraz. Odgovorila sem, da seveda lahko dobi mojo telefonsko in ko jo je utipkal me je močno objel in dejal: "upam da se še kdaj vidiva".•Se opravičujem, ker dolgo nisem napisala kej novga sam sem bila zasedena. Oblubim, da bom zdej večkrat pisala.
Lahko mnenje, kako se vam zdi?😊
ESTÁS LEYENDO
Ljubezen na prvi pogled
RomanceLjubezen na prvi pogled..ahh poznaš ta občutek? Preberi mojo zgodbo, ki se začne prečudovito..meni je všeč..pa vam? Pa seveda v zgodbi nastopam jest, patricija.