Η user77230560 . Γράφει πολύ ωραίες ιστορίες . Πηγαίνετε στο προφίλ της και διαβάστε της . Δεν θα χάσετε .
1. Πως λέγεσαι ; Και από που εμπνευστικες το όνομα reine?
Το ονομα μου είναι Σοφία, το επίθετο μου ομως δεν το αναφέρω για ευνόητους λόγους. (Πολλοι γνωστοί εδω μεσα.)
2. Από τι εμπνευστικες και έγραψες το βιβλίο 'Το στολίδι της ερημου';
Λατρεύω τον πολιτισμό που εχουν οι χώρες της μέσης Ανατολής. Τοσο διαφορετικός απο τον δικο μας και παράλληλα τοσο μυστήριος. Οι άνθρωποι, η κουλτούρα, ολα... Τι πιο ωραιο απο αυτο;
3. Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο και έχεις γράψει δυο ιστορίες με θέμα τις περιοχές τις Ανατολής ;
Ο παραπάνω λογος μου ηταν αρκετος, για να το κάνω.4. Θα ήθελες να εκδόσεις κάποιο βιβλίο σου;(αν ναι ποιο και γιατι) Δεν πιστεύω οτι εχει δουλευτει αρκετα καποιο απο τα βιβλια μου για να εκδοθούν. Υπάρχουν πολλά πιο καλογραμμένα και με καλύτερες ιδέες-πλοκες βιβλία εδω μέσα, που θα άξιζαν να εκδοθούν καποια στιγμή στο μέλλον, περισσότερο απο τα δικά μου.
5. Στα όνειρα σου συμπεριλαμβάνεις και την συγγραφή ;
Όχι. Τα μόνα όνειρα που εχω αυτην την χρονική στιγμή ειναι να περάσω σε μια απο τις σχολές που επιθυμώ και να εχω άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.
6. Θα ήθελες να συνεχίσεις την συγγραφή στο μέλλον;
Λατρεύω τα βιβλία όλων των ειδών όπως και το να γραφω ομως μονο ως χόμπι στον ελεύθερο μου χρονο. Φυσικά και δεν πρόκειται να την σταματήσω, γιατί εκτός οτι μου αρέσει αλλα εχω γνωρίσει και πολυ αξιόλογα ατομα εδω μεσα. Και επιθυμώ να γνωρίσω κι αλλα.
7. Τι απεχθάνεσαι στο Wattpad?
Χμμ, δύσκολο ερώτημα. Ισως το ότι καποια άτομα δεν εχουν εναν στοιχειώδη σεβασμό απέναντι στους συγγραφείς. Απαιτούν συνεχως ανανεώσεις (και καλα κανουν εν μέρει ετσι δείχνουν την αγάπη τους για μια ιστορια), αλλα στέλνουν μηνύματα γεμάτα βρισιές χωρις να γνωρίζουν σε τι ψυχολογική κατάσταση βρίσκεται ο αλλος.
8. Επηρεάστηκες από κακές κριτικές που σου έκαναν ;
Επηρεάστηκα καλά μπορώ να πω... Αρνητικές κριτικές παντα θα υπάρχουν, δεν γίνεται να αρεσεις σε όλους εξαλλου. Αλλα παντα προσπαθώ να εξελισσω προς τα θετικα τις ιστορίες μου, ωστε οι αρνητικές κριτικές να λιγοστεύουν.
9. Ποσό χρόνο σου παίρνει για να γράψεις ένα κεφάλαιο ;
Συνήθως μιάμιση ωρα, γιατι μετα καθομαι και διαβάζω καθε κεφάλαιο για να το διορθώσω (ορθογραφικά, καλύτερες λεξεις, αλλες ιδέες κτλ).
10. Μπαίνεις ποτέ στο ρόλο του πρωταγωνιστή;
Έχει συμβεί αρκετες φορές να το κάνω. Προσπαθώ να σκεφτώ τι θα εκανα εγω στην θεση τους ή τι θα ηταν πιο ρεαλιστικό.
11. Χρησιμοποιείς γεγονότα από τη ζωή σου στο ιστορίες σου;
Όχι μέχρι τωρα δεν εχει συμβεί.
12. Με τις ιστορίες σου μεταφέρεις μηνύματα;(αν ναι ποια είναι )
Προσπαθώ και αν το εχω κάνει σε κάποιον πραγματικά χαίρομαι πολυ γι αυτο. Μεσα απο τις ιστορίες μου, θέλω θελω να δείχνω οτι καθε άτομο κρύβει εναν δυναμισμό μεσα του άλλοι πιο πολυ κι αλλοι πιο λιγο, παρολα αυτα παντα θα κρύβεται μεσα μας. Καθώς επίσης και να μην χάνουμε την αισιοδοξία μας, σε οτι εμπόδιο βρεθεί μπροστά μας.
13. Θα ήθελες να ήσουν στα γεγονότα που συμβαίνουν στις ιστορίες σου ;
Χαχαχα οχι. Too much for me.
14. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου . Ελπίζω να μην σε κούρασα και σου εύχομαι ότι καλύτερο
. Εγω ευχαριστώ για τις υπέροχες ερωτήσεις σου.
YOU ARE READING
Interviews
RandomΗ ιστορια αυτή θα περιέχει συνεντευξεις από συγγραφείς του Wattpad .