Η συνεντευξη αυτη εινα της BlackRose518 . Σε οποιοες/ους αρεσουν οι ιστοριες με ρομαντικο περιεχομενο να παει να διαβασει τισ ιστοριες της. Ξεκινηστε πρωτα απο το Ιταλικος Γαμος . Ειναι τελεια ιστορια!!!
1.Πως σε λένε ;
Το όνομα μου είναι Άννα και διανύω το πρώτο έτος των σπουδών μου.
2.Πως και από τι εμπνευστικες και έγραψες την τριλογία;
Μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω βιβλία, να γίνομαι ένα με τους χαρακτήρες να βιώνω τις ιστορίες τους. Ωστόσο κανένα από αυτά τα βιβλία δεν ήταν το τέλειο για εμένα, έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω ιστορίες όπως εγώ θα ήθελα να εξελιχθούν.
3.Θα ήθελες να εκδόσεις τα βιβλία σου;(αν ναι γιατι;)
Δεν είμαι σίγουρη εάν θα ήθελα να εκδοθούν οι ιστορίες μου. Πιστεύω ότι δεν είναι κάτι ξεχωριστό ώστε να υπάρξουν σε έντυπη μορφή, ο κόσμος έχει ανάγκη από πιο ψαγμένα βιβλία.
4.Θα ήθελες να γράψεις και ένα βιβλίο όπου θα μιλάει για τη ζωή των παιδιών των πρωταγωνιστών σου;
Η αλήθεια είναι ότι έχω βάλει στο πρόγραμμα να γράψω την ιστορία της Δανάης- κόρης του Αλέξανδρου και του Αντόνιο- γιό του Ντάντε. Βέβαια το πρόγραμμα μου είναι πολύ πιεσμένο και δεν ξέρω πότε ακριβώς θα υλοποιήσω αυτή την ιδέα. Πάντως πιστεύω ότι θα είναι πολύ όμορφο να ξαναδούμε τους παλιούς μας πρωταγωνιστές.
5.Τι είναι η συγγραφή για σένα ;
Θα τολμήσω να πω ότι η συγγραφή για εμένα είναι μια αποθεραπεία. Η καθημερινότητα γίνεται συνεχώς πιο δύσκολη και το να χάνεσαι σε έναν κόσμο που έχεις δημιουργήσει εσύ είναι πολύ όμορφο.
6.Πες μας ένα χαρακτήρα (άντρα και γυναίκα ) που σου αρέσει πιο πολύ από τα βιβλία σου .
Αυτή η ερώτηση είναι πολύ δύσκολη για εμένα. Δεν μου είναι εύκολο να ξεχωρίσω τους χαρακτήρες μου. Αλλά εάν έπρεπε οπωσδήποτε να επιλέξω θα επέλεγα από γυναίκες την Λίζι και από άντρες τον Ντέιβιντ. Την πρώτη την επιλέγω επειδή μου αρέσει ο δυναμικός χαρακτήρας της και πολλές από τις πράξεις της εγώ δεν θα τις τολμούσα ποτέ ενώ τον δεύτερο τον επέλεξα επειδή είναι ξεχωριστός, δεν νομίζω ότι πολλοί άντρες θα έκαναν αυτό που είναι έτοιμος να κάνει ο Ντέιβιντ και ιδιαίτερα ότα γνωρίζει ότι η Μπέλα δεν έχει τα ίδια συναισθήματα μαζί του.
7.Στις ιστορίες σου συμπεριλαμβανεις γεγονότα που έχεις ζησει;
Η αλήθεια είναι πως όχι. Θα ήταν και κάπως περίεργο να τα έχω ζήσει αυτά. Χαχαχα.
Μπορεί ορισμένες φορές να έκανα ότι θα έκανε και ο πρωταγωνιστής μου αλλά τα γεγονότα είναι όλα προϊόντα της φαντασίας μου.8.Οι ιστορίες σου μιλάνε για το πάθος και την αγάπη . Ποια είναι η γνώμη σου για αυτα τα δυο συναισθήματα ;
Πάθος και αγάπη δύο έννοιες τόσο ίδιες και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικές. Το ένα ίσως μπορεί να φέρει το άλλο αν και εγώ δεν το πιστεύω... Μπορεί να ποθήσεις κάποιον χωρίς να τον αγαπάς, ενώ στην αγάπη μπορεί να συγκαταλέγεται και το πάθος.
9.Ποιος από τους ήρωες σου πιστεύεις ότι σου ταιριάζει ;
Οι 3 πρωταγωνίστριες μου έχουν σίγουρα στοιχεία του χαρακτήρα μου αλλά πιστεύω ότι αυτή που μου θυμίζει πιο πολύ εμένα είναι η Μπέλα. Σίγουρα δεν συμφωνώ με πολλά από αυτά που έχει κάνει αλλά έτσι θα τα αντιμετώπιζα και εγώ τις περισσότερες καταστάσεις.
10.Το τέλος του βιβλίου σου "Ισπανικό Πάθος" πιστεύεις ότι θα μας εκπλήξει ;
Σκεφτόμουν ένα πολύ διαφορετικό τέλος από αυτά που έχουμε συνηθίσει στις ιστορίες μου... αλλά δεν ξέρω εάν θέλω να το θέσω σε εφαρμογή...
11.Μετά το "Ισπανικό Πάθος " υπάρχει κάποιο άλλο βιβλίο που θα ανεβάσεις;
Έχω σκεφτεί κάποιες ιστορίες απλά δεν ξέρω πότε θα βρω χρόνο για να τις υλοποιήσω.
12. Υπάρχουν σχόλια που σε έχουν επηρεάσει;
Τα σχόλια που λαμβάνω είναι συνήθως θετικά γι΄αυτό μου ανεβάζουν την ψυχολογία και συνεχίζω. Δεν κρύβω μάλιστα ότι όταν ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω όλα, διάβασα κάποια σχόλια αναγνωστών και πήρα θάρρος για να συνεχίσω.
13. Γιατι επέλεξες αυτές τις τρεις χώρες όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα των βιβλίων σου;(Ιταλία , Ελλάδα , Ισπανία )
Η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία είναι μεσογειακές χώρες γι' αυτό οι λαοί τους έχουν περίπου την ίδια ιδιοσυγκρασία. Μου φάνηκε λοιπόν λογικό αυτοί οι 3 χαρακτήρες να ταιριάξουν σαν φίλοι. Βέβαια, όταν άρχισα να γράφω τον «Ιταλικό Γάμο» δεν είχα σκοπό να το κάνω τριλογία, στην συνέχεια προέκυξε.
14. Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου . Ελπίζω να μην σε κούρασα και ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα
Καταρχάς θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσες, σημαίνει πολλά για εμένα να αρέσουν οι ιστορίες μου. Οι ερωτήσεις σου ήταν ευφυέστατες και με έβαλαν σε σκέψη πριν απαντήσω το οτιδήποτε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Interviews
AcakΗ ιστορια αυτή θα περιέχει συνεντευξεις από συγγραφείς του Wattpad .