Not : ocumu kullanıcam yoksa olmaz -_-
Sally gece gece uyumamıştı daha doğrusu hiç kimse uyumamıştı grey hariç . Çünkü bugün grey e parti yapacaktık. Saat sabahın 8'iydi. Grey uyanıyordu kiiiiii masky koşa koşa geri yatırdı grey tekrar uyudu . Görev dağılımı yaptım . Pinkiemena ve clock ; konfeti , erkekler ; süs asma görevi , ben kendi kendime kocaman 4 katlı bir pasta ve yiyecekler yapacaktım ve Sally ile Jane süs alacaktı ...
*4 saat sonra *
Teftişe geldim . Süsler alınmış ve asılmıştı . Tik attım . Konfetiler hazırdı . Ona da tik attım . Pasta ve diğer abur cuburlar ona da tik attım . Herşey hazırdı ama bir saniye kamera lazımdı . Hoddy onu düşünmüştü bile . Kamera yı masaya koydu . Sally grey i uyandırmaya gitti . Bizde koltuğun arkasına saklandık . Sally grey in gözünü bağladı . Grey gelip gözünü açtı etrafa bakarken 3 e kadar saydım 1...2...3... "GREĞEĞEĞEĞEĞEY " diye bağırdık . Ödü koptu . Gülmekten yere yapıştık . Aradan beş dakika geçti pasta ve abur cubur dağıttık ama ej nin pastasına bilerek böbrek koydum yoksa yemezdi . Herşeyi silip süpürdük . Sally ile Sally nin odasına çıktık grey ona matematik testi almıştı . Birlikte çözmeye başladık . Birden duraksadı ve dedi ki " keşke bende okula gitsem " o an çok şaşırdım . Ve Sally e susadığımı ve beklemesini istedim . Direk aşağı indim . Aslında susamamıştım.
Grey i bir kenara çekip olayı anlattım . Onun okula gitmesini istedim ama ilk izin vermedi . Sonra ısrar edince " tamam " dedi. Ailemi tamamen öldürmüştüm. Bu nedenle büyük bir meblağ olan para kalmıştı tek şey oydu . Tam tamına 3 trilyondu. Nede olsa 3 zengin aileden 1 ' i bizdik . Ben (yani erkek olan ben değil ), clock , Sally ve Jane alışveriş merkezine gittik . Sally e kıyafet bakarken Sally bir kazak getirdi kazağın üstünde freddy vardı.(umarım doğru yazdım :3) onu sepete koyduk . Benim aklımda bir kombin vardı . Hatta iki . Bir boğazlı kazak ama beyaz , altına siyah mini etek, siyah desenli kilotlu çorap ve altına siyah babet . Diğeri ise lacivert bir gömlek , altına koyu kot pantolon ve altına kot açık mavi beyaz taşlı bir converse . Bunları denettirdik ikiside Sally e güzel olmuştu . Jane de bir kombin verdi . Çok da güzel olmuştu . Clock da kombin verdi Sally çok cool olmuştu .hepsini aldık . Takı falan da aldık ; yıldızlı , kalpli ve sonsuzluk işaretli bir kolye , küçük 5 tane renkli küpe ve birkaç tane tatlı bileklik . Sırada okul eşyaları ve kimlik vardı . Kimliği çıkardım ama bir sorun vardı Sally nin anne ve babası yoktu . Kendi adımı yazdırdım . Baba olarak grey olmazdı . Başka biri olacaktı . Diğerleri sahte baba olamazdı . Aralarından tek düzgün olan masky vardı direkt olarak onu aradım . Kabul etmedi biraz ısrar ettim Sally ağlama numarası yaptı masky de vicdan azabı çekmemek için " peki " dedi . Şuan sahte anneydim masky ise sahte baba . Kimlikte bitti . Son olarak okul eşyaları aldık . Eksiksiz olarak . Onun dışında kalın okuma kitapları , kokulu defterler ve koca koca testler bugün bin lira felan harcadım ama değerdi sadece hepsi Sally içindi . Ondan istediğim şey sadece okuyup çok büyük yerlere gelmesiydi . Kızlarla eve gittik . Salona geçip kıyafetlerini gözden geçirdik ve tekrar giymesini istedik . Erkekler salonda film izliyordu karşı koltuğa oturduk ve beklemeye başladık . Sally ilk kombini giyip geldi . Erkeklerin hepsinin ağzı açık kaldı . Biz Güle güle bitmiştik .
Grey : bu kadarını da beklemiyordum
Masky : sahte baban sana kubban olsun yafruuuum .
*Sally odasına gidip diğer kombini giyip geldi *
Erkekler : çok cool olmuşsun Sally tarzsn kuzzuuuuuum
Sally : beğenmenize sevindim onii-chan's arigatou yo .
Erkekler : ne dedi bu ?
Jane : dedi ki ; abiler teşekkür ederim .
Ben (erkek ben zuhahahahahha ): animasen
Ben dışında erkekler : bu sefer bu manyak ne dedi
Jane : dedi ki ; önemli değil . Ne cahilsiniz bea
Ben : çok zekisin keşke ölsen
Hard : çik zikisin kişki ilsin
Sally : çok tatlısın keşke ölsen
Hard : çik titlisin kişki ilsin
*Monako hard a yumruk atar ve kulağından çeker ne de olsa vampir yaşı olarak yaşlı ama genç neyse s*çt*m sıvadım *
*Sally testleri oturma odasına yığdı ve çözmeye çalıştı *
M(ocum): zorlandıysan birlikte yapalım
Sally : olur
*testi çözerler*
Sally : arigatou ^^
M: animasen :3
*Sally testleri odasına götürüp kokulu defterlerinden birini getirip çizmeye başlar *
*resim bittiğinde masky nin tatlı bir fotosunu çizer ve masky e gösterir (medyadaki foto )*
Masky : ne kadar da tatlı olmuş aynı ben zuhahahahahha
Ben : komik mi lan !
Masky : salak arkadaşım yani kendimi kastettim *kafasını okşar ve tekme atar *
Ben : bu acıttı masky
Monako: çocuğun önünde napyonuz *ikisininde kulaklarından tutup japon Yapıştırıcısı gibi duvara yapıştırır *
Masky : senin vampir yaşın kaç ?
Monako : 224.635
Masky : yuhhh normal yaş ?
Monako : g*tün yeeeeeermi iki *grey ile yumruk çakışır ve grey ile cool bir bakış atarlar *
*Ertesi gün Sally okula yazılır *
*Sally okula gider *
} Sally nin gözünden {
Okula gittim Monako abla benim için bir sürü şey yapmıştı ve benden sadece istediği şey çalışkan bir kız olmamdı. Eğer yüzünü kara çıkarırsam üzülürdü .Bunun için okulda ve sınıfta herkesle iyi anlaşmam lazımdı . İlk ders matematikti ve sonraki ders de öyle . Sonraki iki ders sosyal ondan sonraki iki ders resim ve en sonuncu ders fen idi . Hoca geldi ve benimle tanıştılar. Herkes çok sevecen-di .bir kişi hariç . Onun adını max olduğunu öğrendim . Sanırım yaramazdı ve bana bakarak dil çıkarıyordu . Ona bakmadım ve kendimi tanıtıp yerime geçtim. Yanımda utangaç bir kız vardı adını sordum . " adım merida " diye cevap verdi . Çok sakin ve çalışkndı sanırım . Defterini açarken bütün yıldızlarını gördüm . Çok değişikti . Hoca dersi işleyip gitti
*6 saat sonra *
Bugün için beni Monako ablam alacaktı . Arabasını görünce şaşırdım . Çünkü lamborgini (yanlış yazdıysam sorry ) si vardı kapıyı açıp" atla "dedi . Bindim ve kapıyı kapadım . Camı açtım
M : biraz gezmek ister misin
S: olur
gezmeye başladık . Çok güzel giyinmişti . Saçı dümdüz açık ve dark haliydi sanırım öyle kalacaktı çünkü normal saçını görmedim . Beyaz t-shirt onun üzerine deri siyah ceket altına lacivert dar paça olan bir pantolon onun altına ayakkabı olarak da lacivert Converse i vardı . Bir pamuk şeker dükkanının önünden geçtik . Arabayı durdurdu ve arabadan ayrılmamamı söyledi 10 paket pamuk şeker aldı ve bana verdi . Monako ablama üzülüyordum çok kötü bir hayatı vardı . Geçen gün bana anlatmıştı . Ailesi ona ihanet etmişti . Ve 5 kez ölmüş ve geri hayata dönmüştü . Çok değişik bir hayat . Ailesini 1 dakikada yok etmiş yani öldürmüş . Çocukları evlatlık imiş . Bundan bana iyi davranıyordu çünkü beni çocuğu gibi seviyordu . Bu sefer dondurmacının önünden geçtik . Yine arabayı durdurdu bu sefer de 10 kutu dondurma aldı . Bagajına minik bir Soğutucu çanta koymuş . Dondurmaları ve pamuk şekerleri alıp içine koydu ve bagajı kapattı .gezerken onun sarayına geldik . Onunla sarayın içine girdim . Bu bu Kristal bir saraydı . Içi çok fazla geniş ve güzeldi . Odasına girdi . Bende koltuğa oturdum .
S: Monako abla televizyonu açabilir miyim ?
M : tabii ki burayı cp evindeymişsin gibi düşün istediğin odaya gir çık televizyonu aç tabletle oyna bişeyler atıştır serbestsin . Orada oyuncak ayı var o senin cp evine getirmeyi unuttum .
S: Saol ^^
M : bişey değil
- MONAKO NUN GÖZÜNDEN -
Telefonumu bulamıyorum neredeydi . Elimdeymiş . Kesin bunu grey yaptı . Çünkü az önce telefon elimde değildi .
M : GREĞEĞEĞEEĞEEY çık ortaya seni Sırık !
G : nerden bildin benim yaptığımı
M: az önce telefon elimde değildi . Herneyse Sally i 2 saat sonra getiririm
G : ok *ışınlanır *
S : Monako abla kedi sesi duyuyorum nereden geliyor ?
M: Koridorun sonundaki sağ kapı .
S : tamam ^^
- SALLY NİN GÖZÜNDEN -
Kedileri buldum severken bir ses duydum
... : sen de kimsin
S : asıl sen kimsin
....: şuan okşadığın kediyim .
S: s-sen ko-konuşabiliyor m-musun ?!
... : tabiki ben hitsugaru bunlar da kardeşlerim ; yotomachi , kotomaru ve kuromasu
S : onlarda senin gibi konuşabiliyor mu ?
H: tabii ki ama biraz yorgunlar ve adını hâlâ bilmiyorum ...
S: benim adım Sally .
H : Monako seni nereden tanıyor ?
S : ee şey ... bir arkadaşının şeyiyim işte
H : şeyi derken
S: işte şeyi
H : ne şeyi
S : kızıyım !
- MONAKO ' NUN GÖZÜNDEN -
bugün çok yorulmuştuk. Ne de olsa yaz mevsimindeyiz . Soğuk bir duş iyi olacaktı .
M : Sally ben biraz duş alacağım hitsugaru ile oynayın işte bişiler yap kapı çalarsa kuromasu baksın sen yerinden bile kıpırdama ok.
S: ok ^^
Duşa giriyordum ki ... cam kırılma sesi geldi iyi ki hala giyiniktim . Aşağı indim taşla biri camı kırmıştı . Üzerinde Sally i getircen mi ?! Yazıyordu . Taştaki not kağıdına yazdım " evet seni psikopat camı niye kırıyon gerizekalı aptal yaratık !? " yazdım. Taşı camdan fırlattım baktığımda hard ın kafasına geliyordu . " Eğil " diye bağırdım . Eğildi ve taş kafasını sıyırarak geçti . Eğer eğilmeseydi taş kafasına gelecekti . " seni aptal camı niye kırıyon psikopat " hard " sus be kana susamış hıh " çekip gitti . Camları toplamaya başladım . Ya benim hizmetçilerim nerde dur bi saniye doğru ya benim ihanet eden ailemden hıncımı çıkaramayıp onada saldırmıştım ! İlgilenmiyorum ölmek umurumda bile değil . Zaten ölemiyorum ki ne diyorum ben ! Ölümsüzüm ben ! Daha duş da alamazdım . Lanet olsun ne karışık bir hayat ! Pfff bütün hevesim kaçtı tableti ve ayıcığı alıp cp evine gidicektik . Arabanın kilidini açtım ve şakasına " buyurun madam Sally " dedim güldü ve bindi . Sally i çok seviyorum . Çok tatlı bir kız . Psikopatım ama Sally i görünce nedense yumuşuyorum . Kapıyı kapatırken kafamda bir acı hissettim . Grey ve darkness de bakmaya geliyorlardı . Birden yere yığıldım. Grey ve darkness bunu görünce ona saldırmaya başladılar. Sonrasını hatırlamıyorum . Uyanırken gözümü araladım birde ne göreyim başımda darkness , Sally , clock , Jane , Jeff , hard , toby ve grey bana tip tip bakıyorklardı . Elimi başımın arkasına attığımda yumuşak bir bez hissettim beynim zonkluyordu. " aaaaaaaaahhh " diye bağırıp elimi başına koydum . Biraz dinleneyim derken beynim sızlamaya başladı . Çok acıyordu hani karnınızı deşerler ya öyle acıyordu . Birden bir soğukluk hissettim . Cam kendiliğinden açılmıştı . Ben üşüyordum . Aman Tanrım ne oluyor bana ? Grey uzvuyla camı kapayıp " iyi misin ? " dedi " bundan daha fazla kötü olamazdım " diye cevap verdim .
Devam edecek :3 fuu yoruldum bu nedenle bırakacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta Soruları
RandomMerhaba buradan karakterlere soru sorabilirsiniz ve ya onlarda size soru sorabilir hiç belli olmaz :)))