Karartıya doğru yaklaştım elimi cama doğru uzattım dokunmak için ve bir anda biri elimi tuttu ve çekmeye başladı beni ve bi anda korkum dahada arttı.Bana gell diye sesleniyodu kırmızı gözlerini birtek göre biliyordum. "Kimsin sen" dedim. Bana "beni tanıyosun ama sadece belli etmicem" dedi.Daha sonra aşağıya atladı o kadar hızlı koşuyoduki takip edemedim.Evimiz 3.kattaydı nasıl atlaya bildiki anlayamadım yoksa cin veya vampir miydi...Düşünüyodum ama artık araştırma zamanı gelmişti.Hemen internete girip araştırmaya başladım.Bir dakika bu da ne cinler sadece genellikle gece ortaya çıkıyormuş veya onları düşündüğde.Vampirler ise güneşte parlayan göz rengi değişen varlıklarmış.Acaba ne diye merak ettim ve kimdi bu.Zayin yanına gittim evindeydi kapı kapalıydı.Zili çaldım ve zili korkun bir kahkaha gibiydi"hahahaha"diye.Zay çıktı.
-A merhaba sen miydin
+Başkası mı gelicekti ki?
-Yok hayır.
+Hm neyse biraz konuşa bilir miyiz
-Tabi
+Kapıda olmaz ama
-Tamam o zaman bahçeye inelim.
+Peki
Bahçeye inerken en son kattan ürkütücü bir ses geldi. Zay birden beni diğer yanına çekip etrafa baktı.
-Ne oldu zay
+Hiç bişey yok yürü!
-Peki tamam
+Eve çık sonra konuşalım
-İyide neden
+Sen hep neden mi dersin
-Hayır ama merak ettim nolcak
+Bişey olduğu yok çık dedim acele et
-Peki
Dedim ama çıkmadım onu izledim ney nasıl bu zay olamaz yok artık. Zay bi vampir miydi yani birden dişleri uzadı nasîl yani karşısında da bir insan ama gözleri kırmızı oldu birden onunda nasıl yani anlam veremiyorum. Zay bir vampir en alt komşumuz ise ne olduğu belli deil yani melez gibiydi.Hemen yukarı doğru çıktım koşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ BİNA!(ZAYN MALIK FAN FICTION)
Horror16 yaşındaki bir kızın yeni eve taşınmasıyla başlayan korku ve heycanlı hikayesi bitmeyen hilaye...