Yeni An

155 10 0
                                    

Neyseki hemen yukarı çıktım belli etmeden. Eve girdim napcamı bilmiyordum aileme söylesem inanmıyacaklardı en iyisi kendim halledecektim.Akşam oldu yemek yedim daha sonra odama geçip düşünmek için mor pufuma oturdum hafif camın önündeydi.Oturdum ne yapacağımı düşündüm ve en sonunda karar verdim.Söylemicem bildiğimi.Taki olay çözülene kadar.Bahçeye indim biraz bankta oturdum. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.İyice düşündüm ama evet her şey gerçekti.Vampir evet ama ben nedense onu seviyorum galiba nedensizce...Her şeyi çözmem gerekiyordu.Belkide olaylara hiç karışmamam.

Hayır karşıdan biri geliyo bu zay di.Hemen kalktım spor salonuna doğru yürüdüm.Arkamdan geliyodu gelmesini ben istemedim ama.Spor salonuna girdim.Elimi tuttu ve çevirdi beni.

-Neden benden kaçıyosun?

+Hayır kaçmıyorum.

-Evet kaçıyosun!

+Hayır sadece yalnız kalmak istedim.

-Neden ki?

+Bilmiyorum artık çok sıkıldım sanki herşey üstüste oluyo anlam veremiyorum. Neden ben ki yani.

-Gel buraya.(diyip sarıldık bir süre)

Oturup konuştuk biraz.

-Sana bişey söylicem ama daha zamanı var.

+Neyle ilgili.

-Ben ve sen ayrıca hayat...

+Ne alakası var şimdi.

-Boş ver zamanı değil daha

Acaba ne demek istedi. Yoksa vampir olduğunu mu söylicekti?Off kafam iyicene karıştı anlayamadım. Neyin zamanıydı ki acaba...

Eve gidecektim ki tam telefonum çaldı. Arayan annem di.

-Alo kızımm :'(

+Anne sen ağlıyor musun.

-Kızım çabuk eve gel çabuk.

+Peki anne geliyorum.

Eve doğru koşmaya başladım noluyo bu polisler ve ambulans ın ne işi vardı...

LANETLİ BİNA!(ZAYN MALIK FAN FICTION)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin