Abim

2.7K 169 63
                                    

Oyyy  benim nasıl tutulmuş ya , ben nerdeyim ? Haa şimdi hatırladım dün iş için geldiğimiz yerde Bay Tipsiz ile kilitli kalmış ve geceyi burada geçirmiştim. Ne!ben , Hande , geceyi burda ,Bay Tipsiz ile geçirmek ayyy annemlerinde haberi yok ay kesecek beni valla bacaklarımı kıracak.
   
    Ben oturmuş burada annemin bana yapacağı işkence senaryoları kuruyorken Tipsiz Patron ise kapıyı açmak için uğraşıyor. Şu an onun yaptığı bizim için daha yararlı olduğunu düşünüp onun yanına gitdim. Kapı deliğine bi şeyler sokup açmaya çalışıyor.  Benim yüksek ayku beynim hemen çalıştı ve çantamdan bir tek toka çıkarıp ona uzattım.  Önce anlamaz gözlerle bana baktı , e jeton köşeli napcan.  Jeton düştü herhalde tokası elimden aldı ve onunla açmaya çalıştı vee açıldı inanamıyorum açıldı. Tipsiz Patron arkasını dönüp :
"Keşke daha önce vermeyi akıl etseydin"deyip arabaya doğru yürüdü o an o a dil  çıkarmamak için kendimi zor tuttum. Ve peşinden bende arabaya doğru yürüdüm.

...

Evet sonunda eve gelebilmiştim. Kapının önünde yiyeceğim azarlarin provasını yaparken birden kapı açıldı. Kapıyı açan ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleriyle annemdi. Beni görür görmez boynuma sarıldı.

"Oy kuzum benim , iyimisin ha, nasılsın ?"

"İyiyim anne merak telaş etme "Verdiğim cevapla annem bana ters ters bakmaya başladı ve buuuum evet yani bende ne bekliyorsam bana sarılıp öpecek sonra normal hayatımıza devam mı edecicez "hah rüyamda görürsün hande "diyen tarafım hak verip "napcan kader "dedim annem ;

"Bey bak duyuyor musun iyiymiş , kızım ben burada öldüm öldüm dirildim sen nerdeydin bütün gece haa"

"Ya annebir içeri girelim anlaticam valla "

...

Olan biten her seyi annemlere anlatmıştım. Biraz zor olsa da ellerinden kurtulmuştum ve kendimi mutfağa atmıştım. Dün sabahtan beri hiç bir şey yememistim karnım sirtima yapıştı resmen. Hemen en kolay olacak olan şey makarna yapıp yedim. Ortalığı toplayıp odama çıktım. Tipsiz Patron olanlardan sonra bu gün izin vermişti. Bende bu güzel günü yatarak geçirecektim sonuç olarak ben dünyanın en uzun uyuyan insanı rekorunu kırmaya uğraşıyorum. Tam kendimi uykunun o yumuşacık kollarına bırakacaktım ki telefonum zırlamaya başladı.
"Ay kim arıyor ki şimdi ?"
"Telefonu açmadan nerden bileceksin acaba "
"Ay Cabbar sen misin bende bu öldümü kaldı mı  nerelerde diyorum "
"Ben hiç gidermiyim burdan caniiim "
"Gitmezsin tabii"
"Evet gitmem ama  sen biraz daha şu telefonu açmazsan  gidebilirim "
"Aa telefon "
Telefonu hemen açtım eğer bir saniye geciksem kapanacaktı. 
"Alo Hande kızım nerelerdesin ya ne zamandır görmüyorum seni. Unuttun iyice bizi bu gün hiç itiraz istemiyorum buluşcaz  tamam mı saat 12:30 da her zaman girdiğimiz kafede. "Ama dememe kalmadan telefon yüzüme kapandı. El mecbur yataktan kalkıp dolabımın  karşısına geçtim. En iyi ve kolay olan robalı elbisemi giyip örtümü de örtüp çıktım. Esma benim en yakın arkadaşım ortaokuldan beri beraberiz. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi gitmezdi ama o geçen yıl eğitim için Amerika ya gitdigindenberi pek görüşemiyoruz. Dönmüş demekki buluşmak istedi canım ekürüm.

... 

Kafede  oturmuş Esmayı bekliyorum. Hanım efendi trafiğe takılmış. Onu beklerken bende bir çay söyledim. Dumanı üstünde tavşan kanı çayımdan tam bir yudum almıştım ki içeriye giren kişiyle ağzımdan püskürttüm.  Yan masadakiler bana şaşkınca bakarken ben onun beni fark etmemesi için burda hatim indiriyordum.

Hadi ama koskoca şehirde kafe mi kalmadı da buraya geliyor ?

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

#Esma'dan#

    Af ya su trafik yüzünden geç kalcam. Ay canım arkadaşım nasılda özlemişim. Eğer şu  tarafik izin verirse kavuşacağımda neyse.  Hah hele şükür yollar açılmış.

İnşallah  çok bekletmemisimdir ya.  Kafedeye girip Hande 'yi aramaya başlamıştım ki bulmam çok zor olmadı.
#HANDE 'den#

Ya nerede kaldı bu kız ağaç oldum burda. Hem bi yandan Esma'yı bekleyip hemde T.P'den (Tipsiz Patron 'dan )sallanırken ,karşıma bu erkek oturdu. Noluyo abisi hayırdır.
"Acaba naptığınızı sorabilir miyim ?"
"Sizin gibi güzel bir bayanla çay içmek "
"Lütfen kalkar mısınız,  hayır yani nerden geliyo bu rahatlık ?"
"Burası özgür bir ülke ve ben nereye istersem oraya otururum "

"Pardon hayatım ya geç kaldım kim bu arkadaş ?"Buyur burdan yak şimdide T.P geldi ama "hayatım "falan noluyoruz?

"Hayatım derken ?"
"Evet aşkım , merhaba beyefendi tanışıyor muyuz ?
"Yoo pardon ben masaları karıştırdım galiba "
"Bence de hadi ikile "Noluyo benim kafam basmıyor. Ama şu adamdan kurtuldum ya şükür.

"Eee teşekkür etmicek misin?"
"Ne için ?"
"Seni şu adamdan kurtardığım için "
"Teşekkürler ama ben kendi başımın çaresine bakabilirim "
"Hı hı kesin öyledir" deyip gitti.  Arkasına Esma geldi. Hah sonunda gelebildi hanfendi. Ben tam kollarımı açmış ona sarılacakken o arka masadaki T.P ye gidip sarıldı. Sarıldı ? Ben şaşkın bir şekilde Eama'ya bakarken o kendini kurtarmak için hemen lafa girdi

-Şey abim  Cihad

Abim ? Senin abim. Anne baba ortak olunca senden büyük olan erkek kardeş olan abi ? Yani bunların arasında kan bağı var ?
"Yok hande bunlar abi kardeş olunca kan bağı değil göbek bağı oluyo "
"İğrençti "
"Tamam kabul bu biraz kötüydü ama sende baya sacmaladın"


Tesettürlü  Stajyer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin