Čau já jsem Marinett dupai chang, když mi bylo 6 tak jsem viděla přesně na mé oči umírat otce od té doby jsem se změn- počkat já vám neřekla jak?! Ok stalo se to přesně na moje narozeniny táta a já jsme šli do obchodu vybrat beztak nějakou hračku barbinu fuj... No a jelikož jsem ani pořádně nevěděla že pravě mě se ukáže jaká je karma sv*ně tak jsem si naivně myslela že to budou ty nej narozky. To jsem se šeredně spletla po tom co nějaký opilý deb*l na přechodu před mýma očima zabil otce. Hej ale ne nebylo to že se rosekal na půl ještě žil a šel přímo do nemocnice a tam až zemřel, ale berteto s nadhledem ok? No poslední co mi řekl: ,,Nedovol nikomu ničemu, aby ti zničil( lo) život mám tě rád....,,
ta věta mi bloudí pořád v hlavě od té doby jsem všechny provokovala a pak přišlo trollování a pak se ze mě stala pořádná rebelka a hej ne rebel rebelka jasný?! No právě jsem se přistěhovala do bytu byla to pekárna super už sebe vidím jak jím ty všechny dobroty a nebo jak prodávám ne špatný nápad. Šla jsem po schodech nahoru viděla jsem vše no jak to popsat slušně no škaredé a ten můj pokoj fuj okamžitě jsem musela vlítnout do obchodu z barvami tam jsem okamžitě koupila černou a bílou s úmyslem tam nakreslit ruku kostlivce a nějaký ten popis protože proč ne? Konečně jsem domalovala ruku kostlivce a na druhé zdi anglicky napsáno nějaký ten ,,proslov,, dá se říci. Vybalila jsem si vše podřebné no vlastně už dobalila a převlekla se do no jakto popsat?
Bílý crop top s napisem ,,rebel,, černou kšiltovku černou blúzu nebo to je bunda já nevím řikejte si tomu jak chcete nějaký ten náramek, černé rostrhané džíny pak černé boty na jejich bocích jsou zlaté krásné bodliny dá se tak nějak říct.
( měla jenom jeden černý naramek žádne šperky )
A jdu se podívat na svou vyvolenou oběť neboli školu no ještě než jsem chtěla udělat první krok od mého domu tak nějaký ,,inteligentní" člověk do mě narazil on to tedy ustál ale já ne ta karma mě má očividně hodně ráda. Byl to typ hodného kluka ( kterého nesnášim to rači bad boye.... ) na sobě měl modré rifle černé tričko s nějakýma poj*banýma pruhama které spoloviny zakrívalo bíle sako.
,,Dávej pozor na cestu holčičko!,, ,, Dobře budu holčičko jo a počkat nejsi ten pitomý model s ještě pitomýma časákama a s tím nejpytomějším ksichtem? Já myslela že viděla všechno spletla jsem se takového idiota jsem ještě neviděla" při cestě jsem ještě doňho žduchla jen tak pro efekt tikki: Marinett to bylo už- btw. Na rychlo jsem supehrdinka beruška a chranila jsem Londýn až do teď tak teď mužem pokračovat!-
,,Marinett to bylo užasné jak jsi ho uzemnila!! Máš dobré stěry!" ,,dík tiks co kdybychom tu školu ještě teď trochu poškárlily?" ,,já nevím mari" no to už jsem připravovala žertík škola je zamčená... Hmm jdu se proměnit eeeeh za tím křákem! Tikki tečky" bleskově jsem se ani nevím jak dostala do školy no hlavně že tu jsem ne?
ČTEŠ
rebel(ka)
Fanfiction,,Není všechno růžovoučké ne? Jestli jo tak já to tak nemám... jsem Marinett tak něco jako rebel bydlím ehm oprava bydlela jsem v Lodýně kde jsem chodila na školu no nedivím se že mě vyhodily taky bych se možná vyhodila když pořád všem jsem tam děla...