Pohled Marinett:
,,Jestli se ptáte jak skončil můj žertík:"Běhala jsem po chladné podlaze na chodbě konečně jsem našla třídu kterou poškárlit ten kdo první vleze dveřmi tak bude mokrý a bude od peří. Od holubových zvratků ještě taky nebo to jsou jejich ,,výkaly"? No takže to by pro teď stačilo a hej nebuťte sklamaní že jenom tak málo šprýmů nejlepší na tom je že pokud to- to je nápad! Napad který zařídí aby to spadlo na uču a né na ty kidy co tam jsou spátky k tématu- nejlepší na tom tedy je že já za to nemůžu, protože jsem nová a neznám to tu a nedovolila bych si to ikdyž ta hnusná prokletá realita je jiná bohužel pro ně pro mě ne.
Konečně jsem vypadla s té školy nevím proč, ale má na mě asi špatný vliv. Skočím do křáku jak kdyby šlo o život v nějakém posr*ném filmu kde je beztak zombie akolapsia to slovo js použila poprvé jsem na sebe pyšná. ,,Tikki teček dost!" ozval se můj hlas a už jsem zase ta ,,normal,, dívka.
Byla jsem doma a jediné co mě napadlo nebo spíš jaká první myšlenka byla když jsem vkročila do obchodu bylo samozřejmě: ,,jídloooo!!,, hh jsem moc líná si dojít potěch schodech dolů pro jídlo jsem vůbec ráda že jsem vyšla ty schod- oprava že jsem se doplazila potěch schodů do mého pokoje tam jsem hned usnula, protože abych čelila všem těm zaostalcům a ještě těm nejvetším zaostalcům ( učitelům ) tak potřebuju sílu a spánek.
,,pokud se chceš dožít prvního dne v té nenormální škole tak si pohni, nebo ti stím s radostí pomůžu tím že tě tám dokopám!!!" aha takhle dámy a pánové a kidi budí tikki když je naštvaná ,,už jdu" vztala jsem s postele a ještě teď se tomu divím každopádně jsem se doplazila do koupelny tak jsem si umyla zuby učesala si vlasy do- jestli si myslíte že do copku tak NE!!!! Mám je ráda rozpuštěné a ani na tamté škole jsem nenosila copky a to ani na tělocvik a pořád nemám roztrhlou hlavu, nebo jak to říkaly JO! že jsi roztrhneme vlasy na hlavně nějak tak....
Oblečení žádná sláva
Červené kraťasy
Bílé tričko na nemž je zlatobíla nevim jaká barva prostě bílá kostra pak černé boty černý lak- lakovala jsem si nehty včera jen tak btw. No a šperky to už jsem nestíhala vzala jsem si černý batoh na kterém byly zlaté bodliny( ty šperky ignorujte a není tam ten batoh já vím )
A šla si to přímo do mé nové krásné školy kterou brzy zničím protože why not? Kráčela jsi jsem si to pomalu nebudu přece běhat pffft a je mi jedno že nestíhám stejně jsem u deb*lní ředitelny která ukrívá ještě d*bilnějšího říďu šáhla jsem na chladnou kliku pootočila a vešla dovnitř ,,aaaa dobrý den vy musíte být paní Marinett dupai chengová že?" ,,ne tady santa přišel jsem rozdat dárečky a je mi jedno že je duben!" paradování santy mi jde.. ,, tady máte vaše číslo od skříňky a rozvrh a doprovodí vás tady vaše třídní." moje třídní už chytala tu hnusnou špinavou chladnou kliku když v tom na ní nečekaně spadl můj šprým a samo. ( samo. - samozřejmě nechce se mi to psát ;D ) že se ptala těch kidů kdo to byl nikoli mě.Když se ta uča šla převléct tak mě konečně představila:
,,Třído tohle je vaše nová spolužačka jmenuje se Mariz dupai cheng" vešla jsem svědomitě do třídy a všichni kluci se na mě čuměly a holky mě za to pomlouvali. Dívala jsem se jenom na mé nehty na mé užasné krásné nehty a představování bylo eh: ,,čus jsem Marinett jsem rebelka a nechtějte mě naštvat v mojí staré škole jsem známa že mě museli vyhodit prý jsem moc upřímná hezká krásná a pravdivá a tak to jejich ego nepřežilo a vyhodili mě jsem na ně adi moc dobrá" ,,jo a taky egoistycká zařval ten blonďatej kid jménem agrest" ( znám ho diki časákům ) usmála jsem se a řekla ,,naše malá rozmazlená holčička zase promluvila debilní větu s ještě debilním myšlen- oh sorry já zapoměla idioti jako ty nemužou myslet ten mozek používaj jenom na jezení a to je tam možná vše jo a ještě pohybování teda agreste ty jsi ta největší ostuda mentálních postíženců upřímnou soustrast agreste vím že ti chc*pla mamča taky na jejím místě bych ch*pla ldybych porodila takového idiota co je rozmazlení a chybí mu půlka mozku..." dokončila jsem svůj proslov a polovina třídy umírala smíchy a druhá polovina čuměla. ,,Marinett běž si sednou vedle alye" ,,čus" ,,čau".. ,,hele nechceš se stát mou kamoškou?" ,,ok" a po tomhletom mi realita ( doslova ok tak ne) zavola ať se mám spátky vrátit do reality a poslouchat ty kecy co neviužijem v životě co víc si přát?
ČTEŠ
rebel(ka)
Fanfiction,,Není všechno růžovoučké ne? Jestli jo tak já to tak nemám... jsem Marinett tak něco jako rebel bydlím ehm oprava bydlela jsem v Lodýně kde jsem chodila na školu no nedivím se že mě vyhodily taky bych se možná vyhodila když pořád všem jsem tam děla...