Kapitola 3

180 5 1
                                    

Pohled Rose:

Probudila jsem se v tmavé místnosti s pekelnou bolestí hlavy. Najednou se otevírali dveře a já šla do tech dveří. Byla tam ložnice. V dalších dveřích byla koupelna. Najednou někdo přišel do ložnice a já ztuhla. Volal na mě někdo ale já jsem byla pořád zalezlá v koupelně a k tomu mi ten hlas byl povědomí. Pak ale přišel do koupelny a já už jsem viděla kdo to je. Byl to Patrik. Začala jsem na něj řvát co nejvíc.

"Co tady dělám!" Zařvala jsem na něj.

"Ticho kočičko vždyť jsem říkal že tě jednou dostanu" Řekl a usmál se.

"Proč si mě ku*va unesl a k tomu já už tě nemiluji tak mě nech na pokoji!" Řvala jsem na něj.

"Protože tě miluji a chci tě zpátky a neřvi na mě!" Řekl už víc na hlas.

Pak už jsem byla radši ticho. Prohledala jsem si kapsy ale mobil jsem nenašla. Patrik mě provedl po celém domě. On si asi myslí že tady zůstanu a odpustím mu ale to se fakt plete.

Pohled Honzy: 

Jak jsem se probudil tak jsem měl kocovinu. Vzal jsem si prášek a šel jsem si udělat hygienu a obléct se, protože jsem chtěl navštívit Rose. Rose je ta nejlepší holka co jsem kdy poznal a má hrozně krásné oči vlastně ona je celá krásná. Co to zase melu vždyť jsme jenom kamarádi a navíc ona ke mě nic necítí a k tomu jsem asi do ní zamilovaný vlastně já nevím co k ní cítím. Když jsem byl už před jejím domem tak měla otevřené dveře tak jsem se nemusel namáhat zazvonit. Vešel jsem dovnitř nikdo tam nebyl viděl jsem jak je tam od Rose mobil s prasklým displejem. Pak mi došlo že ji někdo unesl. Zavolal jsem hned na polici že se ztratila Rose. Jak jsem ukončil hovor tak jsem šel s pocitem že ji musím zachránit a ten kdo ji unesl tak tomu rozbiju hubu.

Týden od únosu Rose.

Pohled Rose:

Pořád jsem tady v tom domě. Už několikrát mě znásilnil a k tomu mě i byl když jsem mu odporovala. Chci už být doma a hlavně chci vidět Honzu. Ano jak jsem tady ten týden taj jsem zjistila že miluji Honzu ale vím že mě určitě nemiluji. Kdo by mě vůbec chtěl já myslím že nikdo. Seznámila jsem se tady s jednou holkou která je taky unesena. Naplánovali jsme jak jse jednou pomstíme tomu parchantovi. Zase přišel ten debil a dal mi na postel dárek, protože jsem před tím měla narozeniny tak mi asi koupil dárek. Jak odešel šla jsem k tomu dárku a byla tam kočka. Byla nádherná. Najednou slyším jak někdo vyrazil dveře a já jsem se bála. Ale byla jsem tak zvědavá že jsem otevřela dveře a dole byla moje záchrana. Policie s Honzou. Jak si mě Honza všiml tak za mnou hned běžel. Skočila jsem mu kolem krku a pevně ho objala. Honza mi dal pusu do vlasů a já se usmála. Pak jak si mě policie vyslechla tak jsme jeli domů. Zeptala jsem se Honzy jestli nechce u mě přespat. Honza souhlasil tak jsme jeli ke mě.

Pohled Honzy:

Jak jsem ji znovu spatřil musel jsem k ní běžet, protože jsem už věděl co k Rose cítím. Já ji totiž moc miluji ale bojím se že ona mě ne. Jak Rose vyslechla policie tak jsme jeli domů. Rose se mě zeptala jestli nechci u ní přespat já samozřejmě souhlasil, protože nechci aby ji někdo něco udělal a aby zase neřezala ruku jako o prázdninách. Jak jsme dorazili k ní domů tak jsem zavolal Martinovi, Karlovi a Andy že se našla a že už je doma. Jak jsme uklidili dům tak jsme si udělali hygienu a šli spát.

Pohled Andy:

Ach jo už se zase našla. Já Rose úplně nenávidím,protože mi jednou přebrala kluka a já chci se jí pomstít. Jinak nikdy jsem se nechtěla s ní bavit ale za pomstu to stojí přece. Jak mi přebrala Patrika za to se chci jí pomstít. A už vím jak. Jenom ať s někým začne chodit pak jí zničím život jak ona mě zničila. Stejně kdo by s ní chtěl kamarádit já teda ne. Takže se fakt už těším na ten den kdy jí zničím život.  

Pohled Martina:

Konečně jí našli jsem tak moc rád že jí našli jinak nevím co bych dělal kdy by jí našli mrtvou asi by se mi pustil vodopád slz. Zítra ji půjdu navštívit aby jsem ji znova viděl. Mám ji hrozně moc rád jakou svou sestru předtím jsem ale cítil něco víc než přátelství předtím jsem byl prostě zamilovaný. A jestli ji někdo ublíží tak mu nebo jí zlomím všechny kosti co má v těle.

Pohled Karla: 

Jsem moc rád že se našla doufám že jí Honza řekne že jí miluje. Jinak já ji taky miluji, protože hned jak jsem jí uviděl tak jsem se zamiloval ale nechám ji Honzovi. Přece Honza si jí zaslouží a vím že by jí určitě neublížil. Ale jestli by jí ublížil tak to fakt není Honza to by někdo musel naplánovat nějaká osoba  a vyhrožovat Honzovy že Rose třeba zabije. Jinak by jí vůbec neublížil, protože Rose z celého srdce miluje. Zítra s Martinem pojedeme za Rose jí překvapit takže se těším na zítřek jak Rose uvidím v celé kráse.

Pohled Rose:

Ráno jsem vstala dřív než Honza. Tak jsem šla udělat snídani. Jak jsem dodělal palačinky tak jsem šla otevřít, protože někdo zvonil. Otevřela jsem a tam byly kluci a další lidé které jsem vůbec nepoznávala. Karla a Martina jsem pozvala dál a jak jsem je pozvala dál tak mi kluci řekli že to jsou kámoši z youtube tak jsem je taky pozvala dál.

Pokračování příště

________________________________________________________________________________

Čauky všichni promiňte že nevyšla v neděli nová kapitola ale měla jsem toho hodně na práci. Doufám že se vám tahle kapitola líbila a ať máte hezkého valentýna a čauky :*

Nezapomenutelný moment/MentKde žijí příběhy. Začni objevovat