Pohled Rose:
Poznala jsem další super lidi jako třeba Vadima(Vadak), Danka(Gogo), Lucku(Lucypug),Adama(Vidrail) a Niky(Shopaholiknikol).
Pohled Honzy:
Jak jsem konečně vztal z postele tak jsem viděl v obýváku plno youtuberů. Udělal jsem si hygienu, vzal jsem si na sebe oblečení co jsem měl včera a šel za youtuberama dolů do obýváku. Všechny jsem pozdravil a šel za Rose. Rose se tam bavila s Vadimem a Vadim s ní flirtoval jak nečekané. Chci jí dneska vyznat jak moc jí miluji ale až večer, protože to nechci říkat před nima. Bůh ví co by jsi mysleli pak co děláme večer. Rose jsem si vzal bokem a zeptal jsem se jí:
"Rose můžu tady ještě jeden den přespat."Zeptal jsem se.
"Jasně že můžeš." Řekla a usmála se.
"Mockrát ti děkuji" Řekl jsem a usmál se.
"Nemáš zač přece to kamarádi dělají" Řekla a odešla za youtuberama
Škoda že jí nemůžu políbit. Co by jsi pak o mě pomyslela že jsem jenom namyšlený youtuber který chce každou.Tak moc bych jí chtěl zlíbat že to ani nejde popsat.
Pohled Rose:
Aspoň že Honza ještě neodejde. Chci mu totiž dnes říct co k němu cítím jak moc ho miluji. Šla jsem zpátky za Vadimem a bylo poznat že mě chce zbalit. Nechápu proč by mě chtěl může si ty flirtovací hlášky strkat nějaké hezčí holce než mě.
Večer pořád pohled Rose:
Už byl večer tak šli všichni odešli naposledy jsem se rozloučial s Karlem a Martinem.Pak jsem Honzovy řekla že jdu něco koupit na večeři.
Pohled Honzy:
Jak Rose odešla tak jsem šel rychle koupit lístky a růže. Přišel jsem zpátky a připravil všechno. Vanu jsem naplnil dal jsem tam nejvíc pěny a o kolo toho zapálil svíčky a udělal cestičku z lístku. Dal jsem do vázy zelené růže a k tomu dal dopis.
Pohled Rose:
Jak jsem vešla do domu viděla jsem cestičku z lístků a zelené růže a k tomu dopis. Otevřela jsem dopis a tam stálo:
Běž po cestě z růží čeká tě překvapení. Tajný ctitel♥
Šla jsem po cestě a ta cesta vedla do koupelny o do ložnice. Nevěděla jsem kam mám jít tak jsem šla do ložnice stál tam Honza s nějakou krabičkou v ruce. Honza šel za mnou a řekl ty nejkrásnější věty co mi kdo řekl.
Rose moc tě miluji skočil bych pro tebe do studené vody. Zachránil bych tě od všeho co by tě napadlo. Miluji tě tak moc že bych nedokázal přestat. Bojoval bych za tebe celím s vím tělem. Rose Smith staneš se prosím mojí přítelkyní. Budu tě chránit do konce našeho života.
Dokončil a já brečela štěstím. Řekla jsem ho že ho taky moc miluji a nepřestanu nikdy. Souhlasila jsem že budu jeho přítelkyně a šli jsme do koupelny. Bylo to nádherné okoupali jsme se a šli zpět do ložnice. Jak jsem skočila do postele tak jsem usla poslední co jsi vzpomínám jak si mě Honza přitáhl a dal mi ruku kolem pasu.
Pohled Honzy:
Probudil jsem se dřív než Rose tak jsem udělal palačinky. Dodělal jsem palačinky a donesl jí to do postele. Skusil jsem ji vzbudit polibkem, ale nic nezabralo to. Tak jsem jí začal lechtat pomohlo to. Pak mě prosila abych přestal tak jsem přestal, ale jenom pod jednou podmínkou. Ukázal jsem na rty a ona mě políbila. Začal jsem spolupracovat a až nám došel dech tak jsme si už dali snídani. Šel jsem si udělat hygienu a upravit si vlasy. Pak už jsem jel domů aby se rodiče nestrachovali kde jsem byl.
Pohled Rose:
Když už Honza odešel tak jsem otevřela tomu kdo zvonil. Byla tam Andy a začala na mě řvát proč jsem jí neřekla že mám kluka. Moc už nemám ráda Andy kvůli toho jak se chová na mě jako kdyby jednoho dne chtěla dát kudlu do zad. Pozvala jsem jí dovnitř a všechno jí řekla. Ona se na mě tak zlostně podívala a trochu se zlostně zasmála. Bojím se o Honzu. Už byl večer a Andy už odešla. Já jsem udělala hygienu a šla spát.
Sen
Šla jsem za Honzou jak jsem byla před domem tak měl otevřené dveře. Šla jsem do nich a viděla jsem tam to co jsem fakt nepotřebovala vidět. Jak se můj kluk líbá s mojí nej kámoškou. Rychle jsem běžela domů a jenom jsem slyšela jak Honza na mě řve ať zastavím že mi to chce vysvětlit. Ale já pořád běžela dál. Narazila jsem do jednoho pána a ten mě chytil a dal mi před obličej kapesník. Pak jsem usla. Probudila jsem se v tmavé místnosti se zabodnutým nožem v noze.
Vzbudil mě mobil. Volal mi Honza jestli nechci dneska jít do kina a pak na večeři. Já jsem řekla že jo. Co to bylo. Mockrát se mi nezdají sny. Sny se mi zdají málo kdy a hlavně se vždy vyplní. Budu si co nejvíc hlídat Honzu a Andreu. Nevím proč by mi někdo chtěl ubližovat když jsem nikomu nikdy nic neudělala. Připravovala jsem se do kina a už na mě zvonil Honza. Ale Honza tam nebyl byl tam Martin a ptal se jestli je to pravda že chodím s Honzou. Já jsem řekla že jo a on mi na to řekl že kdyby mi někdy někdo zranil nebo ulížil tam mám jít k němu že mě bere jak sestru. Já jsem na to řekla že ho taky beru jako bráchu.
Pokračování příště
________________________________________________________________________________
Čauky včichni promiňte že nevyšel díl, ale neměla jsem na to náladu a stala se mi nepříjemná věc proto nevyšel díl tak se strašně moc omlouvám. Doufám že se vám tenhle díl líbil uvidíme se v neděli tak čau :*
ČTEŠ
Nezapomenutelný moment/Ment
FanfictionOna se jmenuje Rose. On se jmenuje Honza. Ona má jednu kamarádku jménem Andy. On má spoustu kamarádů. Ona je šikanovaná. On je populární. Jak to dopadne když se tyhle dvě osoby setkají? To se dozvíte v téhle fanfikci. VAROVÁNÍ: je to m...