Mamma og Pappa fikk vite at de skulle få tvillinger da ble de helt happy. Mamma lå på sykehuset å skulle snart føde. Etter en stund kom legene inn med en forferdelig nyhet, Den ene babyen hadde dødd inni magen til mora. Da ble mamma og pappa veldig triste..men ettervert var babyen klar for å komme ut
Etter 10minutt hadde hun fått babyen å det var meg Caroline. Mamma og pappa ble så glade.Jeg liknet på mamma i øynene å hårfargen og pappa liknet jeg på men smilet å nesen.
Etter 1 år var jeg blitt 1 år og de feiret bursdagen min med mange i familien. Det ble en stor fest. Men jeg sovnet så familien ble der ikke stort lenge.etter noen uker så hadde jeg begynt å klare å gå.
Etter 1år til hadde jeg blitt 2 år men jeg føltes som mamma og pappa aldri snakket eller aldri lekte med meg men det var fordi Moren til mamma altså mormoren min hadde dødd. Mamma var så trist at hun lå på sofaen hele dagen lang,det var ikke alltid hun laget middag så pappa måtte ta over. Han må til og med ta oppvasken,det er morsomt fordi han sliter med det.
Etter 2 år
Har jeg blitt 3år å jeg kan si ganske mange ord tror jeg.
Det verste var da jeg begynte i barnehagen.
Første dagen måtte mamma være med meg hele dagen. det med moren hadde hun glemt eller hun tenkte ikke noe særlig på det så hun hadde blitt morsom igjen.
Når pappa skal være morsom er det bare rart, det kalles pappahumor. Pappahumor er det mange unge som er veldig lei av å det er jo morsomt av og til sefølgelig.Når jeg var i barnehagen virket det så skummelt, men fordi jeg ikke visste hvem alle var.
Så ettervert fikk jeg en venn som het Lisa. Lisa og jeg ble veldig gode venner helt til vi begynte i 1 første
Klasse. Da begynte Lisa å bli syk å havnet på sykehuset. Problemet var at jeg ikke hadde noen andre venner, og jeg ville ikke at det skulle skje henne noe.Etter 5 dager fant de ut at Lisa hadde fått kreft å skulle dø om en uke.
Jeg gråt hele dagen fordi jeg ville ikke at hun skulle dø. Hun var min eneste venn. Jeg besøkte
Lisa hver eneste dag på sykehuset
For å se hvordan det gikk
Det gikk ikke så bra hun var helt
Bleik å sov for det meste.