Etter en ukes tid begynte hun å puste veldig lite men tyngre.
Jeg tok et siste farvel med å gi henne klem,gråt litt og sa hade jeg kommer til å savne deg hver eneste dag å jeg tenker på deg hvert eneste sekund, jeg vil aldri glemme deg. Du er den eneste bestevennen min.Etter det sluknet lyset for henne å jeg,moren faren og broren gråt så. Jeg gikk jo bare i første klasse men allikevel hadde jeg sterke følelser for henne.
Etter sånn 3 dager var vi i begravelse, jeg hadde skrevet et lite dikt,kjøpt en bamse og en blomst til minne om henne. Jeg hadde kjøpt en blomster bukett men tok ut en blomst å hev den oppi bakken med kisten å henne selv.
Jeg kunne ikke klare å slutte å tenke på at bestevennen min lå død oppi en kiste med en blomst i handen nede i bakken. Jeg gren at det kom et hav nesten,eller kanskje ikke et hav det var litt overdrevent. Men ja sånn følte jeg det.
Etter et år hadde jeg fortsatt ingen venner men det var en gutt som hele tiden snakka til meg, han het Jakob å var veldig snill. Jeg trodde vi ble venner, å det ble vi.
Det varte sånn 3-4år til vi gikk i 5klasse da begynte alle å mobbe meg å Jakob for vi hele tiden var sammen å de sa vi klina i barnehagen men hva feiler de folka. De vet da ikke hva vi gjorde i barnehagen. Å Jakob han ble sur på meg å var klart bevisst til å aldri bli min venn igjen. han ignorerte meg fra dag til dag til dag...
Jeg begynte i 2 å fikk ikke vite før nå at jeg hadde en død tvillingsøster,først skjønte jeg ikke helt hva de mente med død tvillingsøster. Jeg visste da ikke hva tvillingsøster betyr, jeg gikk bare i 2 klasse. Men de forklarte det å da sa de:en tvillingsøster betyr at en søster som er nesten helt lik deg å som ofte snakket likt som deg.
Da begynte jeg å skjønne det. Men det var dumt fordi jeg gråt enda en gang av at søsteren min var død å jeg fikk aldri møte henne, eller jo kanskje.Kan hende vi sparka hverandre inni magen.