Změna

26 0 0
                                    


Z Karyho pohledu doma:
Kary:" Edwarde povedlo se ti ovládnou myšlenky těch lidí?"
Edward:" Ano prej se pohřeb bude konat zítra ve 13:00 půjdeme tam?"
Esme:" Raději ne omlovám se".
Kary:" Poslouchejte mě všichni, půjdeme na hřibitov až bude tma nejspíš vyrazíme v jednu hodinu. Pak když se Adéla probudí tak dáme její hrob do stejné podoby".

1:00 v noci
Pohled Karyho:
Vidím kolem sebe ostatní hroby ale furt mám pocit že nás někdo sleduje, ale to je asi normální.
Esme:" Bello ty máš dobrou pamět tak si pamatuj jak to tady u Adelčino hrobu vypadá, Emette a Edwarde vy máte největší sílu tak jestli by jste mohli vyndat Adélu".

Edwardův pohled:
Edward: " Kary už jsme našli hrob".
Kary:" Adéla je celá bledá". Pomyslel si.
Kary:" Jste připravený až se Adéla probudí?".
Jasper:" Jsme ale bude mít nejspíš když se probudí velkou chuť na krev je to přesi skoro novorozený".
Esme:" S tím jsem taky počítala".
Jasper:" Tak proto jsem tu celou dobu cítil krev". Zasmál se :D

Karyho pohled:
Kary:" Adélko teď je tvůj čas vstát, stát se upírem".
Chvílí se nic nedělo. Kary:" Adélo teď je tvůj čas vstávat, stát se upírem".
Jasper:" Kary co se děje? Proč se neprobouzí? Říkáš to dobře?"
Kary:" Nevím co se děje a nevím proč se neprobouzí zhypnotizoval jsem jí".
Rosalie:" Říkáš to vůbec dobře?"
Kary:" Jsem si jistí na sto procent".
Esme:" Vezmeme Adélu domů? Možná se probudí".
Kary:" Ano nemohu tomu uvěřit že se neprobouzí".
Jasper:" Ona to zvládne".
Esme:" Bello vezmeme Adélu do auta,pak pomužeš Edwardovi a Emettovi dát ten hrob do pořádku pak za námi přijdete.

Doma pohled Esme:
Esme: "Položte Adélu na její postel".
Kary:" Esme myslíš si že se Adélka probudí?"
Esme:" Určitě se probudí".
Kary:" A co když ne? Co se potom bude dál dít?"
Esme:" Kary takhle nemluv, slibuji ti na svůj upírský život že se probudí".
Kary:" A mohu tě obejmout i když teď nejsme spolu?"
Esme:" Kdykoliv".
Kary:" Já jsem ale pitomec.. měl jsem Aďu přeměnit... teď se neprobudí a bude navždy mrt.. " Ani to Kary nedořekl a začal plakat.
Esme:" Kary, určitě si měl dobrý důvod proč Adélu neproměnovat a nadáváním na sebe čas nevrátíš".
Kary:"Omlouvám se.."

Uplynulo deset dní a stále se Adéla neprobudila. Kary seděl u ní a koukal se utrápeníma očima na Adélku. Všichni už byli smíření s tím že Adéla se nikdy už neprobudí až na Karyho ten stále doufal a přál si z celého srdce aby se Adélka probudila.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 13, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Twilight saga- fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat