Pohled Adéli.
Říkám si:" Asi to nebyl moc dobrý nápad takhle na večer jet autem do obchodu a zrovna jsem unavená".
Najdnou vidím světlo který jede proti mě.Pohled Karyho:
Kary:" Alice, nevíš kde je Adéla už se měla dávno vrátit?
Alice:" Boužel nevím.. hele Kary znáš Himadala?"
Kary: "Jo ten negr :D myslíš že by nám pomohl?"
Esme:" Musíme to zkusit.." Řekla Esme smutně protože měla strach Adélu.
Alice:" Haimdale nevím jestli mě slyšíš ale potřebujeme pomoc, jedna kamaráda jela si něco koupit, byla unavená my jsme jí přemlouvali ale stejnak odešla. Bojíme se o ní tak jestli by si nám nemohl dát znamní jestli se Adéle něco stalo?"Pohled Alice ve vizi:
Alice": Jaspre dobře poslouchej mám vizi. Vidím nějaké auta, oheň, záchranku, hasiče a.. ".Pohled Karyho:
Kary:" Koho tam ještě vidíš?! Adélu?!".
Alice:" Ano.. je mi to líto.." Řekla Alice smutně.
Esme:" To není pravda! Tomu nevěřím! Kary pojď se podívat do nemocnice!
Kary:" Ano, Jaspre, Emette, Rosalie, Edwarde, Bello a Alice vy tady počkejte".
Emett:" Kary a neřekl si že jsi proměnil Adélu?
Kary:" Řekl jsem ale neudělal jsem.. všem se omlouvám.
Esme:" Kary pak to vyřešíme teď musíme za Adélkou".Pohled Adéli:
Ležím na silnic, kolem sebe vidím samou krev, oheň sanitku.. uplně mám slzi v očích.. slyším okolo sebe křik.
Přichází nejspíš můj Anděl.
Adéla:" Kde to jsem?" Řekla Adéla zmateně.
Záchranář Jim:" Měla jste auto nehodu, musíme vás okamžitě odvézt do nemocnice".
Cítím jak najednou usínám..Pohled Karyho v nemocnici.
Kary:" Ahoj Melindo nepřivezli k vám Adélu Medkovou?".Melinda:" Přivezli ale než jí uvidíte musíte si promluvit s jejím ošetřujícím doktorem".
Kary:" Jak se jmenuje?".
Melinda:"Simon Baker".
Kary a Esme šli po dlouhé chodbě v nemocnici aby našli Simona.
Simon :"Ahoj Kary, mám špatnou zprávu Adéla je v ohrožení života.. pomalu si začínáme říkát zdali Adéla neumírá."Pohled Alice:
Alice:" Snad je Adéla v pořádku".
Jasper:" Taky si říkám..". Říkají oba dva smutně.
Najednou Esme a Kary přijeli.
Esme:" Musíme vám něco říct.. Adéla je zatím v ohrožení života.. doktoři si říkají zdali neumírá". V tom momentě se Esme rozplakala.
Kary:" Esme, to bude dobrý je to naše bojovnice".
Bella:" Carlisle jakto že si jí sakra neproměnil?! Tohle se nemuselo stát".
Kary:" Já vím a teď toho lituji".
Bella:" To by mělo".
Jasper:" Přesi by se jí dalo ještě přeměnit."
Esme:" Ano.. ale budem tam asi muset jít všichni".
Emett:" Udělám cokoliv aby Adéla nezemřela".Pohled Karyho:
Jeho myšlenky: Udělámn cokoliv pro Adélu aby jsem jí zachránil.. ty pako Carlisle měl jsi jí přeměnit! Nic by se z tohohle nestalo!
Esem:" Kary jsi v pohodě?".
Kary: "Ani moc ne". Řekl Kary smutně.
Jasper:" Ale to ukradneme Adéli tělo jen tak?".
Kary:" Na to jsem taky už myslel, proměníme jí ale bude v bezvědomí. Záhadně jí zhypnotizuji aby se hned na povel probudila. Když jsi všichni budou myslet tak že Adéla zemřela tak ti Edwarde budeš ovládat myšlenky lidí který budou mluvit o pohřbení aby jí nedali zpopelnit. Pak jak už Adéla bude ležet v hrobce tak jí vyhrabem a dám jí povel aby se probudila pak budem se muset odstěhovat ze Stoda zpátky do Forksu aby Adélku nikdo nepoznal. Platí Edwarde?".
Edward:" Platí".Pohled Emetta u nemocnice:
Kary:" Melindo kde má pokoj Adéla?".
Melinda:" Ihned vás tam zavedu".
Kary:" Prosím jsem doktor tak mám jedno přání aby k nám nikdo nechodil".
Melinda:" Dobře".
Esme: Jste všichni připraveni?".
Bella:" Ano všichni na ráz 3,2,1 teď!"Pohled Karyho když skončí s proměnou:
Kary:" Slyšíte ten zvuk který neustále piští a nemůže přestat? To je zvuk smrti".
Esme:" Rychle musíme někoho upozornit že Adéla "zemřela" ty Kary dělej že se jí zkoušíš oživit".Pohled Jaspra:
Jasper :" Rychle sem zástava srdce!!"
Jeho myšlenky: Nemohu tomu uvěřit že takhle vidím Adélu.. bez života..Už se Adélu nepovedlo zachránit a Edward čeká na moment když začnou mluvit o pohřbu..
ČTEŠ
Twilight saga- fanfikce
FanfictionTwilight saga- fanfikce je o hlavní postavě Adéle, která se zamiluje do Carlisle Cullena a on do ní. Carlisle se rozvede s Esme a žádá Adélu aby si ho vzala, Adéle ždost nepřijme protože si myslí že je na to ještě čas. Adéla se přesťehuje k nim...