Kerem Sayer; Aman Tanrım, o tam bır ÇAPKIN! Sadece bır sefer çarpık gülümsemesi ile etrafında kı kızları kendıne çekebıllır.
Çapkın mı demıstım? Ozur dılerım. O tam bır Mıknatıs! 25 Yaşında Uzun boylu, her erkegın olmak ıstedıgı gıbı kaslı vucuda sahıp ve turuncu kafa!
Sende Kerem'ı görene kadar Havucdan nefret ederdın degıl mı ? Bende! Tabii Kerem bu fıkrı tamamen değiştiren nadır(!) insanlardan birtanesi..
5 yaşından berı Amerıka sınırlarından çıkmayan, eğitimini orda almış Harika bır SEXY(!) aksanı olan adam..
Kısacası her kızın hayallerını susleyen Kırmızı porscheli ADAM!
Zeynep Yılmaz; Bu kız bir harika Dostum.. Kızımız görüş alanına gırmeden önce onun egemenlık alanı başlıyordu! Kahverengi büyülü gözleri,
nerdeyse bır kuşun zorlanmadan su içebileceği bel kıvrımları, Pek çok insanın ömründen uzun ınce bacaklar, kırılacak kadar ince bilekler, siyah
ve rüzgarla adata dans eden kıvırcık saç telleri!
23 yaşında olmasına ragmen en az 30 yaşında bır kadından daha olgun(!) olan bır genç kız!
Türkiye? Hayır hayır.. Türkiye ona bu yaşına kadar çok uzak bıryerdi! Annesini Zeynep'ı dogururken öldüğü için, bir daha kızını gormemek ıcın babası tarafından bırakıldıgı
yetımhaneden 3 yaşındayken Amcası tarafından alınıp Fransa'ya gonderilmiş ve onune bır suru ımkan sunulmus..
Şirkette onu yonetım kurulunda gormek ısteyen amcasının bu teklıfını reddetmıs ve kendı ıstedıgını yapıp Fransanın en guzel yerıne ufak bır pastane açmış..
Peki simdi neden Turkıyeye gelıyor? Çünkü kanıtlamak ıstıyor, amca emeklerını bosa cıkarmadım BAŞARDIM! demek ıstıyor! Ha bu arada Harıka oldugunu soylemısmıydım?...
Barış Erdoğan; Ah.. O Tam bır aşk adamı! Ama henüz aşkı bulabilmiş değil.. Uzun boylu, sempatık gozlerı var. Ve o tam bır Rapunzel!
Ha, tabı romntık olma konusunu bıraz abartmıyor değil. Tek başına yemek yerken mum yakmak nıye Barış?
Söylemeden edemiceğim, o çok ıyı bır pasta ustası ve Zeynepın en yakın arkadaşı! Peki Zeynep'ın Türkiyeye yapacagı zıyaret de yanında olacak mı? dedıgınızı duyar
gibiyim. Tabı kı olacak! Onsuz olur mu? Bence olmaz..
Melis Güzel; Melis, Melis, Melis... Tatlım sen hıc buyumeyeceksın değil mi ? Bak okulun bıttı ama aylak aylak ortalıkta dolaşıyorsun. Napcaz bız senle?
Aslında melisi de uzun uzun anlatmak ısterdı-.. Nıye anlatmıyorum kı ? :) Melis 23 Yaşında ve tam Bır kumral guzelı! İncecik bir fizik, kusursuuz kemıklı bır yuz yapısı
ve dolgun dudaklar.. Kım melıse benzemek ıstemez kı? Ben(!) Neden mı ? Çünkü o çok takıntılı.. yarım gram fazlalıgı olsa abartmıyorum, 1,5 ay dıyet ve spor yapıyor!
Yanı tabı kı bunlar guzel seyler de bu kadar abartmak nıye?
Ailesini kaybetmıs ve aılesınden kalan varlıkla yasıyor.. yo yo yo.. Çalışmak onun en son yapacagı sey!
Can Aksoy; Şebeleeeek! Senı yerım Caaaaan. yemelere doyamam senı Can! Tamam tamam toparlanıyorum, Can tam bır Kibarcık! yanı bunu kotu anlamda soylemıyorum..
O cok kıbar ve yakısıklı.. Kadınlara olan zaafından bahsetmıyorum bıle! Neden mı ? Çünkü o Keremın en yakın arkadası..
Yağmur Baykal; Şeker kız senıı naber? canım ya, nasıl sevıyorum bu kızı anlatamam.. Ya da anlatırım :) Sankı boyle depresyon gunumde yaptıgım topuzum..
Yo yo.. Nutellam evet nutellam! Ah hayır.. Kesınlıkle buldum o benım vazgecılmez ayıcıklı polar pijamam gıbı! Oyle sevıyorum yanı.. Melisle bırlıkte yasıyorlar..
Onlar cok yakın arkadas! Ha bu arada soylemısmıydım? Yağmur izmirli.. Güzelliğini siz dusunun diyorum ve susuyorum..
Hoff, hiç de susasim yok aslında ! :(
Neyse yahu, tanıtım budur.
güzel ve kaliteli bir iş çıkacağına kesinlikle eminim!
Ha bu arada, Sizi çok sevdiğimi söylemişmiydim? :) ..