5

4 1 1
                                    

Matt pov.

Cum stau eu asa rezemat de dulap, vad o fata cu parul negru cu ochii albastri si ruj roz pe buze. O fata care...atunci cand mam uitat in ochii ei miam dat seama.....

Autor pov.

Cand sau uitat unul in ochii celuilalt siau dat seama de fapt cine erau. Siau adus aminte de zilele in care erau cei mai buni prieteni. La gradinita! Prima oara cand sau cunoscut sau uitat tot asa unul in ochii celuilalt.

AU FOST CEI MAI BUNI PRIETENI!

- Matty!
-Tiny! Doamne!
- Iti mai aduci aminte de copilarie?
- Da. Am copilarit impreuna. Dar eu am plecat in clasa a 6 a. Si acum imi pare asa de bine ca ne revedem.
- Mai stii Matt? Mattina. 😂
- Hahahaha... Ce tare a fost! Asa ne ziceau copii ca stateam mereu impreuna.
- Matty? Mergem dupa liceu la un restaurant ?
- Da.

Dupa 6 ore....

- Buna Matt! Haide sa mergem! Mie foame!
- Si mie.

La restaurant....

-So......Tina..... cum sa ne inyalnim asa? Nu ini vine sa cred.
- Da, nui asa!
- Ce facem dupa?
- Nu stiu! Cred ca fiecare la camera lui.
-Da.

Tina pov.

Am ajuns in camera. Mam aruncat in pat si apoi mam bagat la dus.
   Cand am iesit vad imediat ca mi se trimite un mesaj. Matt!

Conversatie

Matt: Mai dar ce prosop ai tu!

Tina: Ce?

Matt: Am descoperit un geam prin care sa iti  vad o particica din dormitor. Nu ai inchis draperia!

Tina: Ma lasi sa ma schimb?

Matt: Da ,da, da ,haide, chiar te rog!

Tina: Cu draperia trasa! Mersi ca miai atras atentia!

Convorbire incheiata

Tina pov.

Imi iau un maieu pe mine, niste pantaloni scurti si sosete negre pana la genunchi.

Matt pov.

Asteptam cu nerabdare sa dea draperia la o parte. Acum ca stiam ca am fost cei mai buni prieteni, eram sigur ca cumva, cumva puteam sa o cuceresc.




MesajeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum