Tina: Gata Matt?
Matt: Aaaaaa...Sa zicem
Tina: Eu miam pus aproape tot.
Matt: Eu sunt gata. Sunt josss..
Tina: Asteamptama. Porneste masina. Sau mergem pe jos?
Matt: Haide pe jos.
Tina: O.kapa.
Tina pov.
Imi pun un costum de baie alb pe mine, o rochie, in geanta de plaja un prosop, apa si crema solara.
Si cobor jos.Autor pov.
Cei doi se intalnesc jos si pornesc usor spre piscina. Merg putin si ajung. Se aseaza pe doua sezlonguri cu o umbrela.
Tina pov.
Eu ma dau singura cu crema solara si apoi comand un suc. Pana atunci..Matt era deja in piscina.
-Matt cum e apa?
-Calda...dar si rece.
-Tu mereu esti glumet.
-Hai si tu!
- Bn.Mam dus putin mai departe de piscina sami iau avant si HOP! Sar in apa facando sa sara. Matt a venit langa mine si mia zis sa ne jucam ca in copilarie. Balena si pestele. El era balena si eu pestele de cele mai multe ori. Se mai intampla si sa fie invers. Oricum! Distractie cat cuprinde, iar cand a adus NENEA paharul cu suc, eu mam oprit din alergat prin apa iar Matt a intrat in mine bagandune pe amandoi cu capul la fund. Cand neam ridicat am inceput sa radem amandoi. Eu am iesit din apa si mam dus sa ma usuc pentru a bea freshul. Matt..sa carat dupa mine, si punanduse si el pe sezlong.
Matt pov.
Dupa 2 ore, am plecat spre liceu si spre camerele noastre. Eu si cu Tina am ras o groaza pe drum amintindune de copilarie. Cand iam pus mana pe spate, din greseala i sa desfacut sutienul...
Tina pov.
Dupa ce am ras cu Matt, el mia pus mana pe spate sa ma bata prieteneste si din greseala mia desfacut sutienul de la costumul de baie....Bine ca am avut rochie pe deasupra costumului. Insa sutienul meu a cazut pe trotuar. Fix atunci, trecea o babuta si o doamna cam de 38 de ani. Mia fost tare rusine...dar oricum..lam luat de pe jos si sa uitat totul.
Cand am ajuns acasa, miam dat jos costumul de baie cu draperia trasa evident, si lam pus la uscat. Miam facut un dus ,mam imbracat in pijamale si mam bagat in pat. Nu ma culcam, dar miam luat telefonul si mam uitat pe youtube.
Matt pov.
Cand am ajuns miam facut un dus, mam imbracat si apoi am luat ceva din frigider pentru ca eu nu mancasem la piscina nimic. In al doilea moment vad un mesaj de la Tina.
Tina: Cf?
Matt: Bn mananc.Tu?
Tina: In pat intinsa. Ma poti vedea.
Matt: Ai dat draperia?
Tina: Yap.
Tina: Ia spune, cum arat?
Matt: Super. Nu teai demachiat?
Tina: Mie lene acum. Ma rog... vb maine. Paaaa...
Matt: Paaaa...