1.bölüm

7 2 0
                                    

Harika bir gun daha . Yataktan kalktigimda şöyle bir etrafima baktim . Ailem yanim da , arkadaslarim , en sevdigim kedim ... Bunlar.oldugu icin Allah ' a şükretmek gerekir ve onlarin kıymetini bilmek . Ansızın birden senden uzaklaşıyorlar , gidiyorlar ve bir daha hiç göremeyeceğin kadar uzaklara ... Bunu daha önce en sevdiğim insanda yaşadım dedem de . O yanimdan gittiginde kendimi çok yalniz hisettim . Ama sunu biliyordum o beni her saat her dk her saniye görüyor ve seviyor . Belki kucukken yaptigi gibi saclarimi seviyor ama ben hisetmiyorum belki öpüyor ama ben hisetmiyorum bana belki canim kizim benim diyor ama ben duymuyorum . Bunlara rağmen hayatta güçlü kalabiliyorum . İnsanlar hayatta en buyuk acilardan biride aşk acısı derler . Bir adama aşık oluyorsun ve o seni hiç takmiyor , gormezden geliyor. Ama sen hala onun için ölümü bile göze aliyorsun . Ve biraz zaman geçince sende anliyorsun o adam seni sevmiyor seni gerçekten de görmüyor . Kimi böyle ask acisi yasar kimi ise daha agir bir aci yasar . Mesela çok sevdigin adamla 2-3 sene sevgili oluyorsunuz . Ve sizi aldattigini ögreniyorsunuz . Hersey bitti o kadar yaptiginiz guzel seyler, hayaller, size verdigi sözler . Size her sabah "günaydin hatunum " yazan adam simdi baska kadina yaziyor . Ama hala ondan vazgeceniyorsunuz. Dogru ya tam 2-3 sene gecti insan birden unutamaz . Gelisi guzel sevenlerin gidisi kotu olur derler. Size azraili gebertirim o bile dokunamaz sana diyen adam simdi siz ölseniz umrunda bile olmayacak . Bu sekilde insan alisiyor yalnizliga onsuzluga belli bir süre sonra tekrar gülüyor hayata tekrar yeni bir sayfa aciyor . Hersey yolunda derken birden ansizin karsiniza cikiyor . Onu o an gördügünüzde cogunuz ona sarilmak istiyorsunuz veya küfür etmek . Siz ne yaparsaniz ? O kisiyi karsinizda gördügunuzde bir duygu hissediyorsaniz onu zaten unutamamissiniz.Unutmak istedikce daha cok kaziniyor kalbe daha çok izi kaliyor size daha çok zarar veriyor . Ama siz unuttum ben ya onu deseniz bile hala bir parcaniz onda kaliyor . Baska insanlara asik olmak istiyorsunuz .Veya arkadaslarinizla dertlesmek istiyorsunuz . Onu unutmak icin her yolu deniyorsunuz .
2. Bölüm haftaya gelicekk ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇOK SEVDİK 🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin